امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
خرید چاپی
55,000
15%
ت 46,750
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بادیگارد

کتاب بادیگارد جلد یازدهم از مجموعه مدافعان حرم و نوشته افروز مهدیان است که در انتشارات روایت فتح به چاپ رسیده است. انتشارات روایت فتح که در زمینه چاپ کتاب های دفاع مقدس، خاطرات شهدا و ادبیات پایداری فعالیت های گسترده ای دارد، از زیرمجموعه های بنیاد فرهنگی روایت فتح است. 

بنیاد فرهنگی روایت فتح متولی جشنواره های بین المللی فیلم مقاومت، جشنواره تئاتر مقاومت، جشنواره هنر مقاومت است و در حوزه های تئاتر و هنرهای نمایشی، مستند، سینما، هنرهای تجسمی، ادبیات و رسانه فعالیت دارد. کتاب بادیگارد، عبدالله باقری، روایاتی از زندگی و رشادت های این شهید بزرگ مدافع حرم است. وی از اعضای تیم حفاظت و از نیروهای سپاه انصارالمهدی بود که در شب تاسوعای سال 94 در حومه حلب به شهادت رسید.

گزیده کتاب بادیگارد

عبدالله جمع اضداد بود، هم خشن و جدی، هم رئوف و شوخ و شنگ. توی کار آن قدر جدی می شد که همه ازش حساب می بردند و وقت استراحت آن قدر می خندید که نفس کم می آورد. گاهی آن قدر بی رحم می شد که شوخی هایش با برادر و رفیقش رنگ و بوی شکنجه می گرفت و گاهی آن قدر رقیق القلب، که می شد مادر تمام گربه های کوچه. جرات و جسارتش آن قدر زیاد بود که ولش می‌کردی میرفت توی دهان شیر و گاهی ساعت ها با ماهی های تو آکواریومش وقت می گذراند و حرف می زد.

عبدالله از همان بچگی محافظ بود. محافظ پدر و مادر و برادرهایش. بعد هم همسر و فرزند و حتی دوست و رفقایش. خیلی ها توی حریم حفاظتش بودند. انگار همه را زیر پرو بالش داشته باشد. عبدالله مثل خیلی از جوان های امروزی عاشق خانه و خانواده بود، اهل سفر و درست کردن کباب و دورهمی. اما وقتی اسم سوریه می آید دلش تاب نمی آورد. همه دلخوشی هایش را ول می کند و می رود.

صفحات کتاب :
248
کنگره :
‏‫BP52/66‭‬ ‭/ب2‏‫‬‭‬‭م9 1397
دیویی :
‏‫‬‭‬‭297/998
کتابشناسی ملی :
5040188
شابک :
‏‫‭978-600-330-230-3
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه بادیگارد