امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آموزش نرم افزار صفحه گسترده Excel

کتاب آموزش نرم افزار صفحه گسترده Excel نوشته‌ی ایمان اشکاوند راد، تمام کلیات و جزئیاتی که برای یادگیری نرم‌افزار اکسل لازم است، مرحله به مرحله و به طور مفصل شرح و آموزش داده است. امروزه رایانه‌ها در تمامی زمینه‌ها کاربرد دارند و روز به روز استفاده از آن‌ها در ابعاد مختلف زندگی گسترش می‌یابد و می‌توان گفت که بسیاری از کارهایی که در گذشته به شکل سنتی انجام می‌شد در عصر امروز با کامپیوتر و به صورت دیجیتال انجام می‌شود.

یکی از این کارها، ورود اطلاعات و انجام محاسبات ریاضی بر روی آن‌هاست که در اصطلاح به نرم‌‌افزارهای این حوزه صفحه ‌گسترده می‌گویند. یکی از شناخته‌ شده‌ترین و پرکاربردترین نرم‌‌افزارهای صفحه ‌گسترده، نرم‌افزار مایکروسافت Excel است. از این نرم‌‌افزار برای ورود اطلاعات در صفحاتی که دارای تعداد زیادی سطر و ستون است، استفاده می‌شود. همچنین این نرم‌افزار کاربردهایی نظیر انجام انواع محاسبات، مرتب‌سازی، فیلتر کردن، تولید نمودار و چاپ اطلاعات و بسیاری قابلیت‌های دیگر نیز دارد. 

اگر تاکنون با نرم‌افزار اکسل آشنا نبوده‌اید و هیچ اطلاعاتی درباره کاربرد آن ندارید و نمی‌دانید که چطور باید با آن کار کنید، نیازی به نگرانی نیست. با استفاده از کتاب آموزش نرم افزار صفحه گسترده Excel گام به گام مراحل را یاد گرفته و با استفاده از تصاویر، می‌توانید همزمان تمرین کنید و به اجرای دستورالعمل‌ها بپردازید. در پایان مطالعه این کتاب، مطمئن باشید که به راحتی به نرم‌ افزار اکسل مسلط خواهید شد.

صفحات کتاب :
192
کنگره :
‏‫HF5548/4 ‭/‮الف‬7‏‫‭‮الف‬57 1393
دیویی :
‏‫‬‮‭005/54
کتابشناسی ملی :
3527526
شابک :
978-964-2550-678
سال نشر :
‏‫1393

کتاب های مشابه آموزش نرم افزار صفحه گسترده Excel