نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مدیریت جهادی

کار جهادی برای خداست، و در پیشگاه خداوند نیز نیت و توجه به کار اهمیت دارد نه پُست و مقام و جایگاه های اعتباری دنیا. کتاب مدیریت جهادی از «مقدمه، چرا مدیریت جهادی، یک گام بالاتر، مدیریت الهی و اسلامی یعنی مدیریتی جهادی، تعریف مدیریت جهادی، ویژگی های کار جهادی، ارکان مدیریت جهادی و وضع کنونی مدیریت کشور و فاصله آن تا مدیریت جهادی» جمع آوری شده است.

نویسنده در رابطه با مدیریت الهی و اسلامی یعنی مدیریتی جهادی، نوشته است: «در دنیای مادی گرای غرب، مدیریت برای کسب سود و قدرت به نفع طبقات مرفه است. در مکتب اسلام، مدیریت جهادی برای رشد توأمان معنوی و مادی مردم و آبادانی دنیا و آخرت آن هاست و تلاش گران و مدیران جهادی هدفی جز کسب رضایت الهی در پرتو خدمت به انسان ها و جامعه ندارند.» از دیگر عناوین این کتاب «تفاوت های مدیریت جهادی و مدیریت غیر جهادی، ویژگی های مدیریت جهادی، ویژگی های مدیر جهادی، الگوهایی از مدیران جهادی و آسیب ها و تهدیدهای پیش روی مدیریت جهادی» است.

گزیده کتاب مدیریت جهادی

چه کسی پاسخ گوی مشکلات جهان است؟ آیا جهان مدیریت نمی شود؟ نسخه های مدیریتی مختلفی که امروزه در دانشگاه های بزرگ دنیا تدریس می شود چرا پاسخگوی مشکلات بشریت نیستند؟

حاکمان جهان که ادعای مدیریت جهانی دارند چرا جواب گوی فقرمادی و تباهی معنوی جوامع بشری نیستند. آیا بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی دنیای امروز به سبب مدیریت حاکم برجهان نیست؟...
صفحات کتاب :
120
کنگره :
‏‫BP232/67‭‬‭/پ9م4 1393‬
دیویی :
‏‫297/658‬
کتابشناسی ملی :
3669365
شابک :
978-964-531-748-3
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه مدیریت جهادی