امتیاز
5 / 4.7
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
45,000
50%
ت 22,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مستند داستانی "نه!"

کتاب مستند داستانی «نه!»، روایت ظلم و نسل‌کشی، تغییرات ژنی و جنایات هورمونی آشکاری است که صهیونیسم جهانی برعلیه مسلمانان، علی‌الخصوص مسلمانان مظلوم افغانستان روا داشته و توجه خائنانه صهیونیسم به ملت شریف هزاره را (که با توجه به محدودیت‌های سیاست غذا و دارو توسط جهان غرب در آن منطقه، دارای بکرترین ژن و ابدان در میان تمامی مسلمانان هستند) به‌صورت محدود و خلاصه به تصویر کشیده است.

گزیده کتاب مستند داستانی "نه!"

بالاخره فرصت شد تا یکی از بزرگترین پروژه‌های تحقیقاتی‌ام را به صورت خلاصه برایتان بنویسم. من نقش خیل کوچکی در این پرونده داشتم، شاید هم بتوان گفت اصلا نقش مستقیمی نداشتم؛ امّا کارهای جمع آوری اطّلاعات، تجمیع سازمانی و یکی دو قدم کوچکش با من بود. همانطور که تا الان تقریبا با روحیات من آشنا شده‌اید، یک اخلاقی دارم که تا ته و ریز همه ماجرا را در نیاورم از کنارش رد نمی‌شوم و دست از سرش بر نمیدارم. به خاطر همین، این مجموعه نیز مانند همه مجموعه‌های قبل (حیفا، تب مژگان، همه نوکرها، کف خیابون و حجره پریا) نکات دقیق و مهمّی دارد و اهلش بهتر میگیرند که چه میگویم. قبل از شروع داستان باید یک مقدّمه برایتان بگویم تا قشنگ توی باغ بیایید و گیج نباشید!
پس بسم الله بگویید و با صبر ، دقّت و حوصله شروع کنید: دیگر این روزها پیدا کردن آدرس جایی، خیل کار سخت نیست. کافیست یک خطّ و ربط ساده از آنجا داشته باشی تا بتوانی دنبالش بروی و با کمی پرس و جو بفهمی کجاست و آمارش را بیرون بیاری.

تا حدود ده سال قبل، بیرون آوردن آمار بعضی از زندان‌های بزرگ دنیا کار بسیار مشکل بود. زندان‌های بد نام و بد آوازه‌ای که یک هزارم رنج انسان‌های در بند آنجا را در فیلم‌های هالیوودی نمیبینید. بعد از حدودا دو ماه تحقیق، توانستیم با یکی از فعّالان حقوق بشر در دنیا در یکی از روستاهای اطراف لندن قرار بگذاریم و چند دقیقه با او صحبت کنیم؛ این شخص که خواست نامش فاش نشود، پس از تحقیقات متوجّه شدیم به خاطر روشنگریهایی که علیه دولتهای استکباری دنیا داشته، تحت پیگرد است و برای جنازه‌اش هم جایزه تعیین کرده‌اند.
صحبتهای بسیار خوب و مفیدی تبادل شد؛ امّا آنچه در این زمینه گفتگو شد این بود.

سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
374
کنگره :
‏‫PIR8341‭‬‭‬‭ /د13‏‫‭م516 1397
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬3/62‬‬
کتابشناسی ملی :
5122622
شابک :
978-600-04-9980-8

کتاب های مشابه مستند داستانی «نه!»