امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 36,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب حجره پریا، بیان مجاهدت و جدّیّت عالمانۀ نسل سومی‌های دانش‌آموختۀ حوزه‌های علمیّۀ خواهران است که در راه مبارزه با ملحدان فعّال در فضای مجازی ایران (گروه ملحد و خداناباور آتئیست‌) قدم گذاشتند و با علم، توسّل، تذکّر و توجّه به رسالت طلبگی خویش عمل کردند.

خلاصه کتاب حجره پریا

پریا دختری طلبه است که با دقت چند دختر طلبه دیگر را به دور خود جمع می‌کند و این شروع مجاهدت آن‌هاست در روزگاری که همه به دنبال گذران زندگی عادی خود و رفع تکلیف‌اند. از اواسط کتاب حجره پریا، این داستان جنبه امنیتی پیدا می‌کند و گروه هفت نفرۀ پریا و دوستانش نیز بنا به دلایلی در روند پرونده قرار می‌گیرند. سرانجام پس از ماجراهای متعدد و جذاب و البته در برخی موارد غم‌انگیز، با دادن دو تا شهید و یک رانندۀ جانباز این پرونده به پایان می‌رسد و این نکته را به مخاطب یادآوری می‌کند که: «امنیّت، نه ارزان است و نه آسان!»

دانلود رایگان کتاب حجره پریا pdf

حجره پریا pdf رایگان در نرم افزار فراکتاب برای مدتی محدود در اختیار شماست اما پس از این مدت محدود برای دسترسی کامل به رمان حجره پریا pdf باید آن را خریداری کنید و در نرم افزار مطالعه بفرمایید. 

برشی از متن کتاب حجره پریا

در اون موقع با خودم می گفتم: ما الان چی داریم؟ هیچی! حقیقتا هیچی! هیچی تو دست و بالمون نیست! اون از عطا که مفت مفت در رفت ... اون از کت و خشکشویی ... اینم از اسلحه‌ای که مفقود شد ... اینم از هفت تا دختر طلبه زبون بسته بی‌گناه مظلوم که جونشون در خطر هست ... من و امین هم که ویلون و سرگردون ... خط‌های مخابرات هم هیچی ... فقط می‌تونم خدمتشون سلام و خدا قوت عرض کنم!!

به نفس نفس افتاده بودم ... داشت سینم می‌سوخت ... مخصوصا اینکه وقتی عصبی می‌شم، معدم کار دستم می‌ده و سوزش و درد و ... دست به زانو شده بودم ... مثل شیمیاییا نفس می‌کشیدم ... همون لحظه یه دستی روی شونم حس کردم ... مثل برق گرفته‌ها برگشتم و نگاش کردم ... یه روحانی پیرمرد سید اولاد پیغمبر جمع و جور و خوشکلی بود ... گفت: «پسرم طوری شده؟! مشکلی داری؟ اگر حالت خوب نیست، خونه من همین دور و برهاست ... می‌خوای برات آب قند بیارم؟!»

گفتم: «ممنونم پدر جان! گیرم ... خیلی گیرم ... لطفا دعا کنید برامون!» گفت: «اون که هممون گیر هستیم و مشکلات داریم ... توکلت به خدا باشه ... زن و بچه هم داری؟!» با لبخند گفتم: «آره حاج آقا !» گفت :«ماشالله ... آفرین ... چند تا؟!» گفتم: «چند تا چی؟ چند تا زن؟!»

گفت: «نه ... اون که گمون نکنم عرضش داشته باشی بیشتر از یکی بگیری! چند تا بچه داری؟!» خندم گرفت... میفهمین؟! خنده! توی اون هیری بیری... وسط عملیات... یه پیرمرد آخوند سید خوشکل منو خندوند...گفتم: «حق با شماست... دو تا بچه دارم! راستی حاج آقا چرا تک همسری را ربطش میدن به عرضه نداشتن؟!»

با مزاح بهم گفت: «خب معلومه الحمدلله حالت بهتر شد... تا اسم چند همسری اومد، لپات گل انداخت!»خندیدم و گفتم: «ای بابا! حاج آقا از ما گذشته دیگه! کلا پرسیدم!» گفت: «ازدواج مجدد و چند همسری رو برای مردای شیعه ایرانی جماعت بد جلوه دادن... چرا ؟ چون معنی بعضی کلمات برای خانما بد جلوه کرده و بد توضیح دادن! جوری شده که زن ها فکر می کنند خیانت محسوب میشه! در صورتی که معنی خیانت این نیست و اصلا خیانت یه معنی دیگه میده! کسانی که پشت سر مردهای چند همسره حرف میزنن و بدیشون را میگن، باید فردای قیامت جواب پس بدن!» با شیطنت و خنده گفتم: «دقیقا حق با شماست! خدا لعنتشون کنه الهی ...

خواندن رمان حجره پریا را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

کتاب حجره پریا یک رمان پلیسی ایرانی است که علاقه مندان به این موضوع از خواندن آن لذت خواهند برد.

خرید کتاب حجره پریا

برای خرید کتاب حجره پریا نسخه الکترونیک می‌توانید در فراکتاب اقدام کنید.

خرید کتاب حجره پریا

مشخصات کتاب حجره پریا را در جدول زیر مشاهده میکنید:

مشخصات
ناشر: حداد
نویسنده: محمدرضا حدادپورجهرمی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 253
موضوع: رمان امنیتی پلیسی
قالب: pdf اختصاصی
کتابشناسی ملی :
7424256
شابک :
978-622-97426-5-5
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
253
کنگره :
PIR8341
دیویی :
‫‭8‮فا‬3/62‬‬

کتاب های مشابه حجره پریا