امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
35,000
50%
ت 17,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اردیبهشت

کتاب اردیبهشت نوشته محمدرضا حدادپور جهرمی است. این کتاب در حقیقت کتاب کف خیابون ۳ است اما چون پروژه‌ی فتنه پیش از تبدیل شدن به آشوب توسط سربازان گمنام امام زمان کشف و متلاشی می‌شود با نام اردیبهشت منتشر شده است.

وقتی قرار است اوضاع و احوال دشمن را مطالعه کنیم از دو حال خارج نیست: 1. مطالعۀ ریشه‌‌های تفکر و جریان‌شناسی فکری و سیاسی آن‌ها؛ 2. مطالعۀ روش‌ها و آنچه در میدان عمل و عرصۀ اجتماعی رخ می دهد.

در خصوص جریان موسوم به سلطنت‌طلب‌ها، در کتاب «اردیبهشت»، از طرح و برنامه و اقدام آنان در داخل کشور صحبت شده است. لازم به ذکر است که دقت و سرعت نیروهای جان بر کف انقلاب و اسلام، در کشف، خنثی‌سازی و نابودی توطئه‌های سرویس‌های بیگانه و فتنه‌های آخرالزمان حقیقتاً ستودنی است و در «اردیبهشت» از کنترل و مدیریت به همراه مؤلفه نفوذ در بدنه دشمنان پرده برداشته می‌شود.

درباره نویسنده کتاب اردیبهشت

محمد رضا حدادپور جهرمی متولد سال ۱۳۶۳، یکی از اساتید جوان حوزه علمیه جهرم است که معاونت پژوهشی این حوزه را نیز به عهده دارد. او فعالیتش را با کانال تلگرامی دلنوشته‌های یک طلبه شروع کرد. او به شهرت فراوانی بین ادب دوستان انقلابی رسید و آثار مختلفی را منتشر کرد. بیشتر آثارش داستانی و با موضوعاتی مانند فتنه و زندگی طلبه‌ها و خاطرات جنگ منتشر شده است.

گزیده کتاب اردیبهشت

مانده بودم چی به چی است که بوی خوش غذا به مشامم رسید. من مثل همیشه چلو وزیری سفارش داده بودم. وقتی برایمان آوردند دیدم کسی که من را به رستوران آورده بود مثل گاو غذایش را می خورد و گاهی هم زیرچشمی به من نگاه می کند. من هم زدم رگ بی خیالی و چنان خوردم و پشت بندش هم یک دوغ زدم بالا که اگر چای نبات بعدش نبود، بعید بود سردی ام نکند و جان سالم به در ببرم. از بس خوشمزه بود!

صفحات کتاب :
208
کنگره :
PIR8341‬‬
دیویی :
‫‭8‮فا‬3/62‬‬
کتابشناسی ملی :
6227418
شابک :
978-622-971351-8
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه اردیبهشت