کتاب مدیریت زمان

به روش اساتید هاروارد

5 از 1 نظر

نویسنده:

ارائه دهنده: استودیو نوار

گوینده: میلاد فتوحی

صوتی

حجم دانلود: 236.6 مگا بایت

خلاصه کتاب مدیریت زمان

معرفی کتاب مدیریت زمان

در کتاب مدیریت زمان؛ به روش اساتید هاروارد می‌آموزیم که چگونه می‌توانیم کارها را اولویت‌بندی کنیم، با انجام کار کمتر، خروجی بیشتری بگیریم، عادات بد را کنار بگذاریم، حجم کارهای زیاد را تقسیم کنیم و ...

مدیریت زمان یک هنر است. این هنر زمان‌هایی به کار می‌آید که باید در طول یک بازه زمانی مشخص به وظایف زیادی رسیدگی کنیم. ممکن است فشار کاری به مرور زمان زیاد شود، درس‌ها سنگین‌تر شوند، کارهای خانه و ... هجوم بیاورند و ... اما ما با یک میزان انرژی مشخص بمانیم. به همین دلیل لازم است تا به وسیله‌ی مدیریت صحیح زمان، فشار را از روی دوش خودمان برداریم.

گزیده کتاب مدیریت زمان

در مدیریت زمان چه فرد حرفه‌ای و چه فرد مبتدی باشید، این کتاب به شما کمک خواهد کرد:

•    کارهایتان را اولویت‌بندی کرده و متمرکز کار کنید.

•    با انجام کار کمتر، خروجی بیشتری بگیرید.

•    عادات بد را کنار گذاشته و عادات خوب را در خود ایجاد کنید.

•    کارهای پیچیده و سنگین را به بخش‌های منطقی تقسیم کنید.

•    حجم زیاد ایمیل و پیام‌های خود را مدیریت کنید.

•    لیست انجام کار قابل اجرا بنویسید.

•    مخاطب این کتاب چه کسانی هستند؟

•    تمام کسانی که در انجام کارهایشان وقت کم می‌آورند.

•    دانش‌آموزان و دانش‌جویانی که برای کنکور و یا امتحانات مهم آماده می‌شوند.

•    کارمندانی که قصد دارند با افزایش بهره‌وری، ترفیع بگیرند.

•    افرادی که به درستی نمی‌توانند کارهایشان را اولویت‌بندی کنند.

•    کسانی که می‌خواهند بین زندگی کاری و عادی خود تعادل برقرار کنند.

•    افراد پرمشغله‌ای که باید چند کار مختلف انجام دهند.



کتاب های مرتبط

بیشتر

برچسب ها مدیریت زمان

مشخصات کتاب مدیریت زمان

نوع اثر : کتاب

شابک : 978-622-6393-12-6

سال نشر : 1397

نظرات درباره مدیریت زمان