نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سیمای بهشت

کتاب سیمای بهشت نوشته محمود مهدی‌پور است که توسط انتشارات زائر رضوی منتشر شده است. مجموعه رهنما که تاکنون ۱۳۰ جلد از آن به همت انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است، به موضوعات مختلف، اجتماعی، اخلاقی، عبادی، خانواده، احکام، ولایت فقیه و... می‌پردازد و سوالات گوناگون رایج در زمینه‌های یاد شده را پاسخ می‌دهد.

 کتاب‌های کم‌حجم و پرمحتوای این مجموعه مناسب زندگی پرمشغله امروزی نگاشته شده‌اند و سعی دارند مخاطبان و به ویژه جوانان را با رویکرد نوین اسلامی با مسایل گوناگون دینی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی آشنا سازند. «سیمای بهشت» جلد 69 این مجموعه است.

گزیده کتاب سیمای بهشت

فقط قرآن و حدیث نیست که بر اهمیت بهشت الهی تأکید می کند؛ فطرت و عقل انسان، اصل وجود کیفر و پاداش را در نظام آفرینش قبول دارد. عقل، انسان را به سوی خدا و دین او رهبری می کند و بهشت و جهنم از مسائل بنیادی تمام ادیان الهی است و هرکس باید مسیر خویش را در این دو راهی برگزیند: یا بهشت، یا جهنم! توجه به اینکه بهشت و جهنم در فراروی انسان وجود دارد، کافی است برای اینکه انسان احساس بیکاری نکند و تمام اندیشه و تلاش خویش را برای رهایی از جهنم و دستیابی به بهشت برین الهی به کار گیرد.

صفحات کتاب :
60
کنگره :
‏‫‬‮‭BP222/65‏‫‬‮‭/م85س9 1391
دیویی :
‏‫‬‮‭297/44
کتابشناسی ملی :
2827319
شابک :
‭978-600-6543-44-4‬
سال نشر :
1391

کتاب های مشابه سیمای بهشت