امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دو راهی های من

کتاب دو راهی های من نوشته حسین سوزنچی است که توسط انتشارات زائر رضوی منتشر شده است. مجموعه رهنما که تاکنون ۱۳۰ جلد از آن به همت انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است، به موضوعات مختلف، اجتماعی، اخلاقی، عبادی، خانواده، احکام، ولایت فقیه و... می‌پردازد و سوالات گوناگون رایج در زمینه‌های یاد شده را پاسخ می‌دهد.

 کتاب‌های کم‌حجم و پرمحتوای این مجموعه مناسب زندگی پرمشغله امروزی نگاشته شده‌اند و سعی دارند مخاطبان و به ویژه جوانان را با رویکرد نوین اسلامی با مسایل گوناگون دینی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی آشنا سازند. «دو راهی های من» جلد 67 این مجموعه است.

گزیده کتاب دو راهی های من

جبر و اختیار را شاید بتوان از قدیمی‌ترین پرسش‌های انسان متفکر دانست تقریباً هر انسانی که تا اندازه ای به بلوغ فکری می رسد این مسئله برایش مطرح می‌شود برخی از کنار این مسئله بی اعتنا می گذرند و برخی دیگر سعی می‌کنند با وقت گذاشتن و اندیشیدن حقیقت را به چنگ آورند به نظر می‌رسد یکی از علل اصلی دشواری مسئله این است که به چند حوزه از حوزه‌های متفاوت معرفت مربوط می‌شود و ذهن آدمی هنوز تکلیف مسئله را در یک حوزه مشخص نکرده به سراغ حوزه‌های دیگر می‌رود در حالی که اگر مسئله مربوط به هر حوزه درست درک شود می‌توان با تعقل مناسب کل مشکل را حل کرد.

صفحات کتاب :
60
کنگره :
‏‫‭BP219/6‏‫‭/س87د9 1391
دیویی :
‏‫‭297/465
کتابشناسی ملی :
2827336
شابک :
‏‫978-600-6543-46-8‬
سال نشر :
1391

کتاب های مشابه دو راهی های من