نظر شما چیست؟

معرفی کتاب روابط دختر و پسر؟!

کتاب روابط دختر و پسر؟! دغدغه های شما را در ضمن بررسی پرسش های زیر، پاسخ می گوید: از منظری برون دینی، در دوستی دختر و پسر چه فوایدی وجود دارد؟؟ روانشناسان و جامعه شناسان، این رابطه را دارای چه ضررهایی می دانند؟؟ دین اسلام درباب رابطه با نامحرم، چه آموزه های بصیرت زایی مطرح کرده است؟

گزیده کتاب روابط دختر و پسر؟!

بین دو جنس مرد و زن، کشش ها و جاذبه های فراوان و قدرتمندی وجود دارد. اگراین جاذبه ها نبود، در زندگی انسان، هیچگاه کانون خانواده شکل نمی گرفت، هیچ مردی درشبانه روز برای آسایش و رضایت همسرش، در محیط های دشوار کاری، زحمت نمی کشید وزنان نیز به انجام دادن امور دشوار خانه و خانواده راضی نمی شدند.

اصولاً زندگی مشترک طولانی مدت بین دو انسانی که تربیت متفاوت و خصوصیات وسلیقه های مختلف دارند، چگونه ممکن است؟ اگر آن جاذبۀ معجزه آسا نبود، چه بسا نظام احَسن جهان، دچار ازهم گسیختگی می شد و ایثار و عشق برای بشر که فرزند خاک است و از افلاک بی خبر، واژه‌ای کاملاً ناشناخته بود و گرمی از زندگی، رخت برمی بست. خَلق این کشش، یکی از هنرهای خالق حکیم است. در گذر تاریخ، همواره شاهد رفتارها و واکنش هایی یک سویه، همراه با افراط از طرفی و تفریط از جانب دیگر، در مواجهه با این موضوع بوده ایم. بعضی با عینکی کاملاً سیاه بین گروهی دیگر با دیدگاهی صددرصد موافق، به رابطۀ بین دختر و پسر نگریسته اند. در این نوشتار، از دو زاویه به این مسئله می پردازیم: نگاه برون دینی و نگاه دینی.

صفحات کتاب :
60
کنگره :
‏‫‬‮‭HQ801‏‫‬‮‭/م46ر9 1391
دیویی :
‏‫‬‮‭306/81
کتابشناسی ملی :
2828395
شابک :
‭978-600-6543-53-6‬
سال نشر :
1391

کتاب های مشابه روابط دختر و پسر؟!