نظر شما چیست؟

معرفی کتاب غدیر در شعاع خورشید

کتاب غدیر در شعاع خورشید نوشته رضاعلی عزیزی است که توسط انتشارات زائر رضوی منتشر شده است. مجموعه رهنما که تاکنون ۱۳۰ جلد از آن به همت انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است، به موضوعات مختلف، اجتماعی، اخلاقی، عبادی، خانواده، احکام، ولایت فقیه و... می پردازد و سوالات گوناگون رایج در زمینه های یاد شده را پاسخ می دهد. 

کتاب های کم حجم و پرمحتوای این مجموعه مناسب زندگی پرمشغله امروزی نگاشته شده اند و سعی دارند مخاطبان و به ویژه جوانان را با رویکرد نوین اسلامی با مسایل گوناگون دینی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی آشنا سازند. «غدیر در شعاع خورشید» جلد 9 این مجموعه است.

گزیده کتاب غدیر در شعاع خورشید


امام رضا(ع) فرموند: هُوَ یَوْمُ الْمَتاجِرَهِ وَ یَوْمُ التَّوَدُّدْ وَ یَوْمُ الْوُصُولِ الی رحمت الله وَ یَوْمُ الْتْزکِیَهِ 

(= روز غدیر روز تجارت و روز مهرورزی و روز اتصال به رحمت الهی و روز رشد است.)

پیام ها

1 .غدیر بهترین فرصت برای به دست آوردن ارزشهای انسانی است؛ 2 .در مودّت سود و زیان وجود دارد: مهرورزی به مؤمنان، سودآور و به ظالمان، زیان آور است؛ 3 .غدیر انسان را به مهرورزی میرساند که فراتر از صلح است؛ 4 .غدیر روزی است که در آن، مسیر اتصال به رحمت الهی نمایان شد؛ 5 .­ غدیر با ارائه الگوی انسانی، اوج تکامل بشر را نشان می دهد؛ 6 .غدیر روز زدودن غبار جهالت، از اندیشه انسان است.

صفحات کتاب :
24
کنگره :
‏‫‭BP223/5‏‫‭/ع4غ4 1391
دیویی :
‫‭297/452
کتابشناسی ملی :
2882100
شابک :
978-600-299-007-5
سال نشر :
1391

کتاب های مشابه غدیر در شعاع خورشید