امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب سه شنبه ها با موری، روایت ماجرای انس گرفتن استادی پیر با شاگردش است که در آخرین روزهای زندگی این استاد می گذرد.

معرفی کتاب سه شنبه ها با موری

نام این اثر از روی کاراکتر اصلی آن یعنی پروفسور شوارتز موری برداشته شده است که به بیماری ای ال اس دچار است. بیماری ای ال اس، با تخریب سلول ها و بافت ماهیچه ای، بدن را به طور تدریجی از کار می اندازد.
شاگرد داستان که میچ نام دارد، هر سه شنبه به دیدار استاد موری می رود تا از اون درس زندگی بیاموزد. این دیدار، یک کلاس فوق العاده است که هم استاد و هم دانشجو را رشد داده و در جهت کمال راهنمایی می کند. اگرچه شاید این کلاس درس بر خلاف سایر کلاس های معمول دانشگاه امتحان و درس پس دادنی نداشته باشد.

نویسنده کتاب سه شنبه ها با موری

نویسنده کتاب سه شنبه ها با موری میچ آلبوم است که نویسنده آثاری همچون پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید است. مترجم این کتاب هم شهرزاد ضیایی است.

میچ آلبوم

در کتاب سه شنبه ها با موری از چه صبحت می شود؟

 هر سه‌شنبه میچ درباره موضوعی با استاد خود صحبت می‌کند: دنیا، مرگ، زندگی، خانواده، فرهنگ، بخشش، دانایی، ازدواج و هر مفهومی که راجع به زیستن و چگونه زیستن است. میچ در این سه‌شنبه‌ها همراه استادش مراحل متفاوتی از کمال انسانی را می‌پیماید.
میچ آلبوم، نویسنده توانای آمریکایی رمان سه‌شنبه‌ها با موری را برای همه آن‌هایی نوشته‌ است که می‌خواهند طعم زندگی را آن‌گونه که باید بچشند.

سه شنبه ها با موری pdf

کتاب سه شنبه ها با موری pdf در فراکتاب در نسخه الکترونیک در دسترس شماست.

بخشی از متن کتاب سه شنبه ها با موری

به نظر من نوارها، مانند عکس‌ها، و ویدیوها، تلاشی مذبوحانه برای به سرقت بردن چیزی از چمدان مرگ هستند. اما برایم روشن شد که موری با شجاعتش، با خلق و خوی‌اش، با صبر و شکیبایی‌اش و با آن گشادگی و صراحتش، نگاهی متفاوت از دیگران به زندگی داشت. نگاهی درست، منطقی و عقلانی. او تنها چند قدم با مرگ فاصله داشت.

اولین بار که موری را در برنامهٔ «راه شب» دیدم، از خودم پرسیدم که وقتی موری متوجه شد که مرگش نزدیک است، در مورد چه چیزهایی تاسف خورد. آیا از اینکه که دوستانش را از دست می‌دهد، حسرت می‌خورد؟ آیا عکس‌العملش با دیگران فرق زیادی داشت؟
من با خودخواهی به این فکر کردم که اگر جای او می‌بودم، آیا به خاطر تمام دلتنگی‌هایم تأسف می‌خوردم؟ آیا به دلیل رازهایی که نزد خود نگه داشته بودم، متأسف می‌شدم و حسرت می‌خوردم؟

دانلود کتاب سه شنبه ها با موری

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب سه شنبه ها با موری pdf و همچنین دانلود کتاب صوتی سه شنبه ها با موری فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت تهیه کنید.

دانلود کتاب سه شنبه ها با موری مشخصات کتاب سه شنبه ها با موری در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: شمشاد
نویسنده: میچ آلبوم
گوینده: شهرزاد ضیایی
تعداد صفحه: 200
موضوع: روایت دیدار هر سه شنبه میچ آلبوم با استادش
قالب: pdf و صوتی

 

صفحات کتاب :
200
کنگره :
LD571‭‬ /ب418ش9 ‏‫‬‭1396
دیویی :
378/12092
کتابشناسی ملی :
4537589
شابک :
978-600-8392-18-7‬‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه سه شنبه ها با موری