نظر دیگران

نظر شما چیست؟

خطبه فدکیه حضرت زهرا pdf در راستای بیان خطبه تاریخی حضرت زهرا(س) با زبانی شیوا به همراه تصویرگری‌ جذاب به سفارش اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تولید و عرضه شده است.



معرفی کتاب خطبه فدکیه


در کتاب خطبه فدکیه مطالبی پیرامون برتری و مظلومیت حضرت فاطمه(س)، ارائه مدارک اهل سنت برای روایت پیامبر(ص)که فرموده‌اند: «خداوند از غضب فاطمه(س) غضب می‌کند»، روایت اهل سنت در مورد حمله و آتش زدن خانه حضرت زهرا(س) و شهادت حضرت محسن(ع) و ارائه مدارک اهل سنت برای غضب حضرت زهرا(س) بر ابوبکر و عمر بیان شده است.


  همچنین بیان خطبه حضرت زهرا(س) ویژگی‌های خطبه فدکیه، تحریر متن و ترجمه و جمع‌بندی عناوینی شامل: خداشناسی، پیامبرشناسی، قرآن شناسی، احکام الهی، معرفی خود و پیامبر(س)، توصیف دوران جاهلیت، معرفی امیرالمومنین(ع)، شکایت از غصب امامت، شکایت از غصب فدک، شکایت از سکوت انصار، هشدار به مسلمانان، استناد ابوبکر به حدیثی دروغین در پاسخ به حضرت زهرا(س)‌، پاسخ حضرت فاطمه(س) به ابوبکر و درددل با پیامبر(ص) مباحثی است که در کتاب «خطبه فدکیه» به رشته تحریر در آمده است. «محدوده و مالکیت فدک»، «چرایی قرار گرفتن فدک در اختیار حضرت زهرا(س)»، «چرایی غصب فدک» و «جعل حدیث برای غصب فدک» از عنوان‌های مهم کتاب خطبه فدکیه است.



متن خطبه حضرت زهرا


این اهمیت در جای جای رسالت پیامبر گرامی اسلام که درود بی پایان خدا بر ایشان و خاندان پاکشان باد به روشنی دیده می شود. گویی رسالت آن پیام آور رحمت، با ابلاغ امامت گره خورده است. امیرالمؤمنین، علی(ع)، شاهد نزول وحی است. در آغازین روز اعلام رسمی رسالت، به جانشینی پیامبراکرم(ع) معرفی می شود. «آیه من عنده علم الکتاب» او را بیّنه رسالت می خواند و «آیه صالح المؤمنین» او را یار و حامی رسول، در برابر منافقان می داند.



خطبه فدکیه حضرت زهرا pdf


نسخه الکترونیک این کتاب با استفاده از فایل خطبه فدکیه pdf تولید و عرضه شده است و رایگان در نرم افزار فراکتاب در دسترس شماست.


خطبه فدکیه صوتی


نسخه صوتی این خطبه در نرم افزار فراکتاب رایگان در اختیار شماست.


دانلود خطبه فدکیه


نسخه صوتی و نسخه الکترونیک این کتاب را رایگان در نرم افزار فراکتاب دانلود نمایید.


دانلود خطبه فدکیه


مشخصات خطبه فدکیه در جدول زیر آورده شده است:




























مشخصات
ناشر:زائر رضوی
نویسنده:حضرت زهرا سلام الله علیها
تعداد صفحه:200
موضوع:خطبه حضرت زهرا سلام الله علیها
قالب:pdf رایگان و صوتی رایگان

صفحات کتاب :
100
کنگره :
1396 7د57ی/PIR 8692
دیویی :
69/3 فا 4
کتابشناسی ملی :
4586824
شابک :
978-600-97868-2-4‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه خطبه فدکیه