امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب طراحی تمرین در هاکی


کتاب طراحی تمرین در هاکی نوشته گروه آموزشی فدراسیون جهانی هاکی و ترجمه بهروز گردان است. کتاب طراحی تمرین در هاکی در زمینه طراحی تمرین هاکی چمنی نوآموزان بسیار مفید و پرکاربرد می باشد. امید است که مربیان عزیز در بکارگیری نکات در حین آموزش جهت بهره وری بیشتر و همگام شدن با استانداردهای فدراسیون جهانی گام بردارند. کتاب حاضر ترجمه از سایت فدراسیون جهانی هاکی است که در سال 2006 ارائه شده است. 

مربیان هاکی چمنی مرتباً به دنبال تمرینات و مهارت هایی هستند که می خواهند بازیکنانشان را بهتر کنند. به علاوه، امکان قرار دادن این تمرینات در کنار یک برنامه طراحی تمرینی برای تقویت این مهارت ها، کارآیی بیشتری را در پی دارد. هدف این راهنما تأثیرگذاری بیشتر در این زمینه خواهد بود. 


گزیده کتاب طراحی تمرین در هاکی

اولین قدم برای آموزش، موضع و جایگیری مناسب بازیکنان جوان هنگام کنترل توپ است. شما برای انجام این تمرین، هر بازیکن باید یک چوب و یک توپ داشته باشد. نحوه کار به این صورت هست که برای یادگیری فاصله مناسب توپ باید از بازیکن برای کنترل بهینه دور باشد، توپ از محدوده دست بازیکن خارج باشد. بازیکنان در حالی که پاها کمی از عرض شانه فاصله دارند موضع منظمی می گیرند و دست چپ خود را مستقیماً جلوی بدن خود می گیرند. با کمی خم شدن به جلو، بازیکن باید توپ را در مقابل مهار کند. در این مرحله، بازیکن باید چوب را به شکل مناسب در جهت مسیر توپ قرار دهد. بازیکن باید یاد بگیرد که توپ را اداره کند، توپ را پاس دهد و توپ را شلیک کند.

شابک :
‏‫‬‭978-600-438-290-8
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
79
کنگره :
‫‬‭GV1017
دیویی :
‏‫‬‭796/355
کتابشناسی ملی :
7638642

کتاب های مشابه طراحی تمرین در هاکی