کتاب تار و پود عاشقی pdf رایگان

چگونگی تعامل همسران با یکدیگر، خانواده ها، خویشاوندان و دوستان

امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تار و پود عاشقی

در کتاب تار و پود عاشقی، امیرحسین بانکی‌پور فرد و همکاران محققش با زبانی شیوا و روان، در ۶ فصل متنوع با موضوعاتی همچون نقش‌های جدید من، روابط همسران با خانواده‌ها، روابط همسران با خویشاوندان، مهارت‌های حل اختلاف و ... به چگونگی تعامل همسران با یکدیگر، خانواده‌ها، خویشاوندان و دوستان می‌پردازند. این کتاب راز و رمز زندگی عاشقانه و پایدار را به زوج‌های جوان آموزش می‌دهد و آن ها را برای زندگی مشترکی موفق و بر پایه تفاهم همدلانه آماده می‌کند.

گزیده کتاب تار و پود عاشقی

زن و مرد باید بدانند که با پیوند ازدواج، به تملّک یکدیگر درنمی آیند. مالک ما خداست و او ما را به امانت در اختیار یکدیگر قرار داده است؛ درعین حال، هم زن و هم مرد، ده ها حق بر گردن یکدیگر دارند که یکی از آن ها حق زن وشوهری است؛ البته در این میان، پدر و مادر، همسایگان، فرزندان و... هم صاحب حقوقی هستند که باید ادا شود. همۀ زوج های جوان، توانایی هایی دارند که زمینۀ سازگاری و رفتار مثبت و مفید را برای ایشان در طول زندگی فراهم می کند.

 کسانیکه این توانایی ها را بشناسند، مسئولیت های جدید زندگی را به بهترین وجه می پذیرند و با کشف چنین گنجی، خلأهایی که نوعاً در زندگی زوج های جوان وجود دارد، برطرف می شود. اگر اعتمادبه نفس، به معنای تکیه بر توانایی های خود به صورت مستقل باشد، «شرک » است؛ ولی اگر به معنای تکیه انسان به خداوند و نیروهایی باشد که به او داده است، این باور مطلوب بوده و همان خودباوریِ مؤمنانه است که ریشه در خداباوری دارد.

صفحات کتاب :
220
کنگره :
HQ743
دیویی :
306/810955
کتابشناسی ملی :
6040542
شابک :
‫‬‭978-622-685231-9
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه تار و پود عاشقی