نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب یک سفر شیرین

کتاب یک سفر شیرین دربرگیرنده خاطرات سفر ماجراجویانه این شاعر و نویسنده به کشوری است که هنوز برای مردم ما ناآشنا و غریبه مانده است. سادات موسوی خود درباره کتاب یک سفر شیرین می گوید: «در ابتدای سفر، حتی یک درصد هم به انتشار سفرنامه ام فکر نمی کردم. یک روز گذشت، دو روز گذشت و کم کم دیدم چقدر این همسایه برای ما غریبه است. احساس کردم دردها و دغدغه های جامعه ی پاکستان، خیلی برای جامعه امروز ایرانی حرف دارد. این شد که تصمیم گرفتم هرطور شده خاطراتم را سر و سامان بدهم و منتشر کنم».


گزیده‌ای از کتاب یک سفر شیرین

مخاطب با خواندن کتاب یک سفر شیرین با نویسنده همراه می شود و تجربه سفری در متن جامعه پاکستان را تجربه می کند. در خلال این سفر با روحیات و رفتار اجتماعی مردم پاکستان و تفکرات آن ها در مورد مسائل سیاسی و بین المللی آشنا می شویم.


این کتاب حاوی اطلاعات ارزشمندی درباره جایگاه های گروه های تروریستی در پاکستان و تأثیر آن بر این کشور است. وضعیت زبان و ادبیات در این کشور، نظام آموزشی و دانشگاهی و همچنین وضعیت شیعیان در این کشور از دیگر مطالبی است که با زبانی شیرین و طنزآمیز در روزنامه پاکستان مطرح شده است. در انتهای کتاب یک سفر شیرین نیز چند صفحه ای به تصاویر این سفر اختصاص یافته است.

صفحات کتاب :
25
دیویی :
8‮فا‬1
کتابشناسی ملی :
5714794
شابک :
978-622-6090-97-1
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه یک سفر شیرین