نظر شما چیست؟

معرفی کتاب گل های بهشتی

کتاب گل های بهشتی به سفارش معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی و به همت اداره تولیدات فرهنگی تهیه و تنظیم شده است. کتاب گل های بهشتی در قالب 16 فصل با موضوعات مختلف و در راستای آشنایی مخاطبان با سیره امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) طراحی، تهیه و همزمان با سومین روز ماه شعبان در دفاتر راهنمای زائر، رواق دارالهدایه، رواق حضرت زهرا(س) و برنامه های فرهنگی حرم مطهر رضوی به زائران امام رضا(ع) اهدا شد.

 عناوینی همچون «شخصیت ها را واقعه ها می سازند»، «حکایت حسین(ع) اما حکایت دیگری است»، «سوم شعبان رنگ و بوی عشق و بندگی دارد»، «نفر پنجم پنج تن؛ از قبل از ولادت تا ولادت»، «حسین؛ نامی که از همه دل می برد»، «هدیه ویژه ولادت برای شیعیان»، «تلألو ماه بنی هاشم»، «طلوع خورشید چهارم امامت»، «شهادت؛ برگی زرین در حیات بزرگان»، «بودن در مسیر حق؛ دغدغه نیکان»، «مومنان عصر غیبت»، «از مشهد تا مدینه... تا کربلا...»، «کتابنامه»، «مسابقه فرهنگی» و... ازمطالبی است که در کتاب گل های بهشتی به آن اشاره شده است.

گزیده کتاب گل های بهشتی

ماه شعبان ماه رحمت الهی است، آبشار رحمت، مغفرت و بخشش الهی بر وجود بندگان، تیرگی گناه را از قلب و روحشان می شوید و در گلزار عشق و عبادت، عطر الهی را با نسیم جان استشمام می کنند. 

صفحات کتاب :
17
کنگره :
‏‫‬‮‭BP41/76‏‫‬‮‭/م5گ8 1396
دیویی :
‏‫‬‮‭297/9534
کتابشناسی ملی :
4652554
شابک :
‏‫‬‬‮‭978-600-299-295-6
سال نشر :
‏‫1396

کتاب های مشابه گل های بهشتی