امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب با هم بسازیم

کتاب با هم بسازیم از مجموعه آموزشی «ببخشید، چند لحظه»، انتشارات زائر رضوی است. این مجموعه ۱۴ گانه با موضوعات متنوعی نظیر ازدواج، فضای مجازی، دروغ، عدالت، شادی، موفقیت، تربیت فرزند و... با نگاهی به مبانی دینی و روایات همراه با چاشنی طنز در دسترس مخاطبان قرار داده شده است.

همه موضوعاتی که در این کتابچه‌ها آمده بر اساس بیشترین دغدغه‌های امروز مردم ایران در تماس با سامانه‌های پاسخگویی به سوالات دینی و مراکز مشاوره از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گردآوری و تدوین شده است. در این مجموعه کوتاه سعی شده است با زبانی شیوا و امروزی به همراه تصویرگری‌های جذاب، مسائل و موضوعات مهم زندگی امروز مردم بررسی شود.

گزیده کتاب با هم بسازیم

ازدواج یکی از رویدادهای مهم زندگی هر شخصیه که علاوه بر پاسخگویی به نیازهای جنسی و عاطفی فرد، نیازهای اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی فرد رو هم تنظیم میکنه و به عنوان یه هنجارِ پذیرفته شده توی همۀ کشورهای دنیا به حساب می‌یاد. انتخاب همسر اینقدر توی زندگی مهمه که نیکبختی یا شور بختی به اون بستگی داره.

قبل از زندگی مشترک، ویژگی های زیادی هست که باید بررسی بشه؛ به همین علت، ما توی این متن کوتاه در کنارِ پرداختن به جنبه های مختلف ازدواج و پاسخگویی به سؤال های ذهنی شما برای انتخاب بهتر، راه حل های عملی بهتون پیشنهاد میدیم؛ علاوه براین، برای استفادۀ بیشتر شما از برنامه های حرم مطهر، بعضی از نکات حرم شناسی و معرفتی رو هم توی دل این متن گنجوندیم.

صفحات کتاب :
15
کنگره :
BP258/5
دیویی :
297/725
کتابشناسی ملی :
6078010
شابک :
978-622-685236-4‬‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه با هم بسازیم