امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سرچشمه

کتاب سرچشمه داستانی درباره شهید بهشتی است. «بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد، به خاطر اینکه در دوران زندگی‌اش کسی به عمق و والایی شخصیت این مرد پی نبرد... شهید بهشتی واقعاً یک انسان برجسته ای بود در همه ابعاد...» این ها سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی است درباره سید الشهدای انقلاب و این کتاب با روایتی داستانی تلاشی است برای رفع مظلومیت از چهره این شخصیت برجسته انقلابی و اسلامی معاصر. این کتاب با روایت داستانی، حجم کم و صفحه آرایی جذاب، برای همگان خواندنی و قابل استفاده است.

گزیده کتاب سرچشمه

وقتی که اولین کتاب زندگینامه تاریخی ام را تحویل ناشر محترم دادم، این پیشنهاد را مطرح کرد که راجع به بقیه شخصیت های تاریخ معاصر و شهدای انقلاب هم بنویسید؛ منتها آن ها داستان تاریخی باشد و نه زندگینامه تاریخی درباره شهر و خیابان و بنا و ... من هم مثل دیگران که همیشه با وجود داشتن شغل های بسیار باز هم قول می دهند قبول کردم.

 اما مثل اینکه آقا موسی در حرف خود جدّی بود و گفت هفته بعد طرحش را بنویس تا قرارداد را امضا کنیم. در دلم کمی ذوق کردم و با خود گفتم: «پس حالا حالاها بیکار نیستیم، کمی هم از بچه ها کمک میگیرم، شاید لنگ گرفتاریها را گرفته و زمینشان بزنیم و برویم پی درس و بحثمان.» آخر چند سالی هست که گرفتار کار نوشتن شدم. خیلی دلم می خواهد که مثل دوران جوانی دست از همه چیز بشویم و بی توقع تا نصف شب بنشینم و کتاب بخوانم؛ بدون اینکه مجبور باشم حساب ساعت کار و تعداد صفحات و چرت زدن و کمی و زیادی ساعت را داشته باشیم.

صفحات کتاب :
119
کنگره :
‏‫‭‭PIR7994 /و62‏‫‭س4 1392
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
3375736
شابک :
978-964-531-592-2
سال نشر :
‏‫1392

کتاب های مشابه سرچشمه