امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 33,300
خرید چاپی
70,000
10%
ت 63,000
نظر شما چیست؟

کتاب شهید علم دفتر دوم، با عنوان فرعی نخبه شهید داریوش رضایی نژاد در آینه خاطرات، نوشته ی جمعی از نویسندگان که توسط یاسر عسگری گردآوری شده است.

معرفی کتاب شهید علم دفتر دوم

داریوش رضایی نژاد یکی دیگر از شهدای ایران انقاب اسامی، در مسیر پیشرفت و عدالت است. 
نخبه نابغه ای از عشایر آبدانان ایام که علم و اخاق و  آرمان خواهی و دین و میهن دوستی را در خود جمع کرد و با  شهادت، چون ستاره ای در تاریخ درخشان فرهنگ ایرانی  جاودانه شد. 
کتاب شهید علم دفتر دوم با بیان خاطراتی سعی دارد گوشه ای از زندگی این شهید بزرگوار را بیان کند.

خلاصه کتاب شهید علم دفتر دوم

کتاب شهید علم (دفتر دوم) روایت 106 خاطره متفاوت از دوره ¬های مختلف زندگی شهید است که توسط بستگان، دوستان، همکاران شهید بیان شده است. همچنین در انتهای کتاب تصاویری از دوران متفاوت زندگی این شهید آورده شده است.
داریوش، خلاق، متواضع، مسئولیت شناس، مردمی و از بهترین الگوهای جوان ایرانی است که خاطرات پیش رو ابعاد دلنشین و الهام بخش شخصیت زندگی او را آشکارتر می کند. به رغم خواست تروریست های سیا و موساد داریوش با شهادتش زندگی حیات بخش دیگری را در کنار مردمش آغاز کرده است.
شهید داریوش رضایی نژاد در تاریخ اول مرداد 1390 توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین دریک عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت نایل گردید.

متن کتاب شهید علم دفتر دوم

ما شرایط خوبی نداشتیم. برای همین هر موقع به خانه فامیل و آشنایان می رفتیم، همین که بعد از مهمانی، پایمان به خانه خودمان می رسید، با خانمم دعوایمان می شد. می گفت: «دیدی فلانی چه تلویزیونی داشت؟ یخچال شان رو دیدی؟ حواست به لوسترشون بود؟ آخه به تو هم میگن مرد؟ عرضه نداری یه زندگی خوب برای من درست کنی ... »

این ها را می گفت و من جواب می دادم و دعوا بالا می گرفت. اما هر موقع به خانه ساده داریوش می رفتیم نه تنها از این حرف ها نداشتیم بلکه چنان آرامشی می گرفتیم که مدت ها در جانمان احساسش می کردیم.

دانلود کتاب شهید علم دفتر دوم

پی دی اف کتاب شهید علم دفتر دوم در نرم‌افزار فراکتاب،  جهت دانلود موجود می باشد. پس از دانلود می توانید آن را در کتابخوان فراکتاب مطالعه کنید. 

خرید کتاب شهید علم دفتر دوم

نسخه چاپی این کتاب را می‌توانید از طریق سایت و یا نرم‌افزار فراکتاب اقدام به سفارش کرده و خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

دانلود کتاب شهید علم دفتر دوم مشخصات کتاب شهید علم دفتر دوم در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: دفتر نشر معارف
نویسنده: جمعی از نویسندگان
گردآورنده: یاسر عسگری
تعداد صفحه: 148
موضوع: خاطراتی از نخبه شهید داریوش رضایی نژاد
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
148
کنگره :
‏‫1391 5ع6ر/1668 DSR‎‭‬
دیویی :
955/084092
کتابشناسی ملی :
3102136
شابک :
978-964-531-463-5
سال نشر :
1391‏‭‬

کتاب های مشابه شهید علم (دفتر دوم)