امتیاز
5 / 4.5
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,500
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
15,000
20%
ت 12,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب داعش های کراواتی و تفریح آدم خوران نوشته سید هاشم میرلوحی می باشد و توسط نشر معارف منتشر شده است. این کتاب گوشه کوچکی از جنایات آمریکا را به نمایش گذاشته است.

معرفی کتاب داعش های کراواتی

نویسنده در مورد نگارش کتاب داعش های کراواتی به چند نکته اشاره کرده است، من جمله: نگارندۀ کتاب های آمریکا بدون نقاب، یوسرائیل و صهیوناکراسی: ایالات متحده اسرائیل و سلطه صهیونیسم بر مردم، گشت ارشاد در آمریکا، هالیوود: قالبریز و شکل دهندۀ افکار و اندیشه ها، و شاق حقیقت: شمارش اوراقی از تاریخ آمریکا به این نکته اذعان دارد که هرچند سعی کرده است تا نقاب از چهرۀ آمریکا بردارد، ولی فقط بخش بسیار بسیار کوچکی از چهره ی کریه آمریکا را بدون آرایش در معرض نمایش گذاشته است. اگر قرار باشد که ما تمام زوایا و نکات نهانِ چهرۀ کَریه آمریکا را توضیح دهیم و پروندۀ یکایک سردمداران آمریکا را باز کنیم و به یک یک جنایت هایی که آن ها در اقصا نقاط دنیا مرتکب شده اند، بپردازیم، و تصویر کاملی از چهرۀ بدون نقاب آمریکا ترسیم کنیم، آن وقت باید صدها جلد کتاب بنویسیم...
این کتاب گوشه کوچکی از جنایات آمریکا را به نمایش گذاشته است.

خلاصه کتاب داعش های کراواتی

کتاب داعش های کراواتی و تفریح آدم خوران به جنایات هولناک غرب می‌پردازد؛ از کریستف کلمب گرفته تا ایجاد گروهی به نام داعش که خوی آدمخواری را از غرب آموخته و همان کارهایی را می‌کنند که اسلاف مربی‌هایشان انجام داده‌اند. این کتاب از چند شرح قطعه تشکیل شده است. هر شرح قطعه به جنایات یک کشور پرداخته و همه آن جنایات را مستند، مصور و با منابع معتبر که همه آن‌ها خارجی است، عنوان می‌کند. در منابع کتاب داعش های کرواتی وتفریح آدم خوران هیچ کتاب فارسی دیده نمی‌شود.
فهرست این کتاب از این قرار است:
شما آن را چه می نامید، قطعۀ اول، که از دوبخش تشکیل شده است؛ آن گاه، سرنشینان آن کشتی ها و اما قطعه های دوم تا چهارم.
قطعه دوم، قطعۀ سوم، قطعۀ چهارم، سؤال، نام داعش از کجا نشأت گرفت، شرح قطعۀ اول  اسپانیا  کریستف کلمب، شرح قطعۀ دوم  انگلیس، داعش های کراواتی، شرح قطعۀ سوم  فرانسه، شرح قطعه چهارم-امریکا، آموزش عملیات داعش گونه به ساواک، اشاره ای به برخی جنایت های آمریکا در عراق، عدم آگاهی افراد از ماهیت تروریستی و جنایت کارانۀ آمریکا، تصاویر رنگی، مآخذ

داعش های کراواتی pdf

کتاب داعش های کراواتی pdf

متن کتاب داعش های کراواتی pdfمتن داعش های کراواتی pdf

برشی از متن کتاب داعش های کراواتی

در زبان عربی «الدولة الاسلامیة فی العراق والشام» و در زبان فارسی «دولت اسلامی عراق و شام» است که مخفف آن «داعش» می شود. این نام گذاری و تشابه اسمی نمی تواند اتفاقی باشد. البته در آن زمان، برای افرادی که این مصاحبه را از شبکۀ تلویزیونی سی ِاسْپَن آمریکا تماشا می کردند، خیلی مهم به نظر نمی رسید، ولی بعدها که SISI (آی سِس)، یعنی «داعش» از محلّ اختفای خود خارج شد و علناً اظهار وجود کرد و مشخص شد که عقبۀ آن ها اسرائیل و آمریکا و... است و به آن نیز اذعان دارند، هم چنین، برخی از اعضای «داعش» نیز افرادی اند که تا دیروز، جهود بودند و حال به گروه «داعش» پیوسته اند تا مردم مظلوم را همانند «داعش های کراواتی» بُکُشند و راه را برای تحقق اهداف شیطانی اسرائیل و جهودان صهیونیست هموار سازند؛ و به قول خودشان، نه تنها از نیل تا فرات، بلکه رؤیای حکومت جهانی را برای جهودان صهیونیست رقم زنند. باتوجه به این حقایق است که می شود متوجه شد که تشابه نام موساد و داعش در زبان انگلیسی  یعنی SISI (آی سِس)  ممکن نیست اتفاقی باشد؛ همانند بسیاری از قضایا در سناریوی یازدهم سپتامبر و موارد مشابه آن که نمی تواند اتفاقی باشد، ولی روشن شدن زوایای مختلفِ آن مقداری زمان می برد. 

دانلود کتاب داعش های کراواتی

دانلود کتاب داعش های کراواتی pdf در فراکتاب در دسترس شماست و می توانید با نصب نرم افزار فراکتاب فایل pdf کتاب داعش های کراواتی رایگان را برای مدتی محدود در اختیار بگیرید.

خرید کتاب داعش های کراواتی

دانلود کتاب داعش های کراواتی pdf و مطالعه آن در نرم افزار و همچنین خرید کتاب داعش های کرواتی چاپی با تخفیف ویژه در فراکتاب امکان پذیر است.

خرید کتاب داعش های کراواتی

مشخصات کتاب داعشهای کراواتی در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: دفتر نشر معارف
نویسنده: سید هاشم میرلوحی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 120
موضوع: گوشه کوچکی از جنایات آمریکا
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
120
کنگره :
‫‭HV6432/5‭‬
دیویی :
‫‭303/625
کتابشناسی ملی :
5686206
شابک :
978-964-531-458-1
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه داعش های کراواتی