امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,750
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بر مدار آفتاب 

کتاب بر مدار آفتاب به قلم محمدحسین پورامینی به گوشه‌ای از حیات طیبه‌ی رضوی از منظر ارتباط با خدا، حجت خدا، خویشتن، خانه و خانواده، جامعه، بهداشت و سلامت امام رضا (ع) می‌پردازد.

همگونی زندگی رهبران دینی با مردم، لازمه تربیت و الگوپذیری است؛ زیرا مهم ترین بخش تبلیغی یک رهبر، سیره عملی اوست. رفتار و کردار معصومان (علیهم  السلام) همچون چراغ و نوری است که زندگی در پرتو شعاع نور ایشان زیبا و فرح بخش می گردد و پیامبر اکرم و عترت پاک او به عنوان بهترین اسوه و الگو،  کانون حیات سعادتمند بشریت اند و همگان می توانند ابعاد گوناگون زندگی، حتی جزئی ترین آن را از سیره و سنّت ایشان استخراج کنند و رهنمای حیات خود، از ولادت تا وفات قرار دهند.

این اثر در هفت فصل، با ارائه گوشه ای مستند روایی و تاریخی از حیات طیبه  امام رضا(علیه السلام) در ساحت های ارتباط با خدا، حجّت خدا، خود، خانه و  خانواده، جامعه، بهداشت و جامعه، بر آن است تا سبک زندگی مؤمنانه را بیان  کند تا همگان بر مدار آن، شیوه زیستن را مشق نمایند.

گزیده کتاب بر مدار آفتاب

خدا خواسته است که زمین هیچ وقت بدون حجت او نباشد. حجت خدا باعث اتصال زمین و آسمان می شود و سبب بارش رحمت و برکت خدا بر زمینی ها و آسمانی هاست.

رجس و پلیدی در او راه ندارد و با طهارت و پاکی خود زمین را جان می بخشد. اگر امامی از این دنیا برود، زمین به عنوان جانشین او برجا می ماند چون اگر جانشین او نباشد...

زمین هیچگاه بدون حجت الهی نخواهد ماند.

نوری بعد از نور ...

لطفی به دنبال لطف ...

صفحات کتاب :
128
کنگره :
‏‫‬‭BP47/35‏‫‬‭/پ93ب4 1396
دیویی :
‏‫‬‭297/957
کتابشناسی ملی :
4733643
شابک :
978-964-02-2684-1
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه بر مدار آفتاب