نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مهارت های پس از ازدواج

کتاب مهارت های پس از ازدواج در آیینه آیات و روایات نوشته سرکار خانم زهرا آیت اللهی است. کتاب مهارت های پس از ازدواج مجموعه ای از آیات نورانی قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام درباره تشکیل و تداوم زندگی خانوادگی است تا مورد استفاده اساتید گرانقدری قرار گیرد که شیوه مناسب انتخاب همسر و همسرداری را به زوج های جوان می آموزند و همچنین جوانانی که در این موضوعات نیازمند آشنایی با رهنمودهای خداوند مهربان هستند. 

بنابراین به ذکر آیات، روایات و ترجمه آن ها اکتفا کرده ایم و تنها در آغاز هر فصل، برخی شاخص های زندگی موفق خانوادگی را براساس آیات و روایات آن فصل برشمرده‌ایم. در مواردی نیز به برخی مهارت های زندگی موفق در آغاز و پایان هر فصل، اشاره اجمالی شده است تا به اختصار شیوه عملی کاربرد این شاخص ها در زندگی مشترک ارائه شود.

همچنین در کتاب مهارت های پس از ازدواج سعی بر آن بوده که برخی از مهارت های لازم جهت خویشتن داری تا آستانه ی ازدواج، انتخاب همسر، روابط همسران اقتصاد خانواده، بهداشت خانه و خانواده و پیشگیری از بحران در خانواده با استفاده از آیات و روایات ذکر گردد. در تدوین کتاب از قرآن و منابع متعدد روایی استفاده شده و از تجربیات گران بهای دوستان و آشنایان نیز استفاده شده است.

صفحات کتاب :
248
کنگره :
BP258‬
دیویی :
297/72‬
کتابشناسی ملی :
5906327
شابک :
978-964-531-290-7‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه مهارت های پس از ازدواج