امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
خرید چاپی
20,000
10%
ت 18,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چای عراقی

کتاب چای عراقی روایت داستان های نویسندگان مختلف از سفر گروهی‌شان در پیاده روی اربعین امام حسین (ع) به کربلا است. این اثر شامل داستان های جذابی است که هرکدام از آنها در خاطرات و تجربیات شخصی ما ریشه دارد.
نویسنده کتاب چای عراقی، محمدرضا شرفی خبوشان است که ویراستاری این اثر را رامین بابازاده بر عهده داشته است و کار انتشار این اثر را دفتر نشر معارف انجام داده است.

 

درباره کتاب چای عراقی

در سال‌های اخیر آثار ادبی متنوعی با قالب‌های مختلف شعر و نمایشنامه و داستان و رمان با موضوع پیاده‌روی اربعین منتشر شده‌اند که هرکدام توانسته‌اند تاثیر بسیاری برشناخت این عمل دینی داشته باشند. کتاب چای عراقی یکی از این آثار است.
داستان‌های این مجموعه برگزیده کارگاه داستان معارف است که نشر معارف و با مدیریت محمدرضا شرفی‌خبوشان، نویسنده و برگزیده جایزه جلال، برگزار شده است.
در این مجموعه علاوه بر داستان‌های کارگاه، آثاری از مجید قیصری، ابراهیم اکبری دیزگاه و محمدرضا شرفی‌خبوشان نیز قرار دارد که بر غنای ادبی و محتوایی اثر افزوده است.

 

کتاب چای عراقی

 

بخشی از متن کتاب چای عراقی

اردل را همانطور لخت، با ملافه زیرش بلند کردم و بردم گذاشتمش روی صندلی  عقب پراید هاچ بک قراضه ام. لیشش از کنار دهنش راه افتاد و با چشم هایش حرف زد.
انگار که پرسید کجا؟ گفتم: «اردل جان! می رویم یک جایی که خوب خوب بشوی. می رویم پیاده روی اربعین. پسرگلم را می نشانم توی ویلچر و خودم پیاده تا خود کربلا ویلچرت را هل می دهم.» مهربان شده بود؛ درست مثل وقت هایی که تاول های پشتش می ترکید و زار می زد و ...

 

کتاب چای عراقی مناسب چه کسانی است؟

اگر شما جزوه علاقه مندان کتاب های داستانی، سفرنامه و زیارتی هستید قطعا از خواندن کتاب چای عراقی لذت خواهید برد.

دانلود و خرید کتاب چای عراقی (pdf)

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf چای عراقی و خرید کتاب چاپی چای عراقی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت تهیه کنید.

شابک :
978-600-441-282-7
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
135
کنگره :
‏‫‭PIR4249
دیویی :
8فا3/6208
کتابشناسی ملی :
7346755

کتاب های مشابه چای عراقی