امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بازگشت مسلم

کتاب بازگشت مسلم به زندگی و خاطرات شهید مدافع حرم سیدمصطفی موسوی از تیپ فاطمیون می‌پردازد که در پنج فصل، خاطرات اعضای خانواده، خویشاوندان، دوستان و همرزمان از زندگی و فعالیت‌های این شهید آمده است و کتاب با تصاویر دوره‌ های مختلف زندگی شهید به پایان می‌رسد.

گزیده کتاب بازگشت مسلم

بچۀ آرام و ساکتی بود. اهل دعوا و شرارت نبود. خودش به فکر درس و تحصیل بود و هیچ‌وقت برای شیطنت او در مدرسه مرا نخواستند. اصلاً یادم نمی‌آید که برای خواندن نماز صبح، او را صدا زده باشم. خودش بیدار می‌شد و نمازش را می‌خواند. خودش وظیفه شرعی‌اش را می‌دانست و نیازی به گوشزدکردن من نداشت. به امور واجب و شرعی حساس بود.

شوخ بود و با روحیه. اهل ورزش بود. آدم فعالی که برای ورزش صبحگاهی همیشه اولین نفر بود. اشتیاق سید مصطفی بقیه بچه‌ها را به وجد می‌آورد. به قشر طلبه احترام می‌گذاشت و درس طلبگی را دوست داشت. هیچ‌وقت نشنیدم که از طلبه بودن پدرش خجالت بکشد؛ بلکه افتخار می‌کرد. در یک مدرسۀ دینی ثبت‌نام کرده و چندماهی مشغول تحصیل شده بود تا طلبه شود. من نمی‌دانستم؛ چون هیچ‌وقت از کارهایی که انجام می‌داد، حرفی نمی‌زد و همه این‌ها را بعد از شهادتش فهمیدم.

کتاب بازگشت مسلم به همت گروه تحقیقاتی احیا و با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم در قطع رقعی و دو رنگ منتشر شده است و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.


صفحات کتاب :
80
کنگره :
‫BP52/66 ‭/م8‏‫‬‮‭ب2 1396
دیویی :
297/984‬‬
کتابشناسی ملی :
4705939
شابک :
978-600-4411-11-0‬‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه بازگشت مسلم