امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نیروی بیکران سپاسگزاری

کتاب نیروی بیکران سپاسگزاری به فواید شکر گذاری و سپاس از نعمتهای   خداوند بزرگ و منان می پردازد که قدرت عجیب و ارزنده‌ای در آن است؛ اگر بتوانیم حقیقتا از این نیروی شگفت‌انگیز استفاده کنیم، بدون شک به بهترین زندگی دست خواهیم یافت.

گزیده کتاب نیروی بیکران سپاسگزاری

هر شخصی در زندگی اش دارای مشکل یا مشکلاتی است که شاید در حلشان مدتی درمانده شود. وجود مشکل در هر زندگی ای اجتناب ناپذیر است و جزئی از زندگی در این دنیای خاکی است. همۀ آدم ها بدون استثنا در زندگی طعم شکست را می چشند. این موضوعی کاملاً طبیعی است. جالب اینکه موفق ترین آدم های دنیا کسانی هستند که خیلی بیشتر از دیگران شکست خورده اند، چون که آن ها خوب می دانند موفقیت در پس شکست های متعدد نمایان می شود. اما مشکل اصلی اینجاست که اغلب مردم از شکست هایشان کوه می سازند؛ به طوری که تصور می کنند دارای مشکل بزرگی هستند. اگر در زندگی تان مشکل حل نشده ای دارید که هرروز بارها به یاد آن می افتید و قلبتان از ناراحتی می رنجد، سپاسگزاری راهی است که شما را ابتدا از این رنج نجات می دهد و سپس به سرعت مشکل را حل می کند.

در قدم نخست باید بدانید که هر شکست یا هر مشکلی در خود جوانب مثبت زیادی به همراه دارد؛ به طوری که قطعاً نکته های مثبت آن به مراتب نسبت به نکته های منفی اش بیشتر است. قانون جذب در اینجا هم کاربرد دارد: اگر بر خود مشکل تمرکز کنید، چالش شدیدتر شده یا باعث مشکلات دیگری می شود. اما اگر بر جوانب مثبت آن متمرکز شوید، مشکل به راحتی حل می شود. این قانونی است که هرروز بی هیچ تردیدی اجرا می شود. اکنون شما هستید که تعیین می کنید چه دیدگاهی راجع به معضل خود داشته باشید؛ نکته های منفی یا مثبت.


سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
160
کنگره :
BJ1533
دیویی :
179/9
کتابشناسی ملی :
7346492
شابک :
‏‫‭978-622-220-671-0 ‬‬‬

کتاب های مشابه نیروی بیکران سپاسگزاری