دانلود و معرفی کتاب ماورای طبیعی شدن

چگونه انسان های عادی می توانند کارهای غیرعادی انجام دهند

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,900
خرید چاپی
469,900
14%
ت 404,114

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ماورای طبیعی شدن

کتاب ماورای طبیعی شدن نوشته نویسنده متخصص آمریکائی که در زمینه نقش و عملکرد مغز انسان فعالیت میکند، جو دیسپنزا میباشد. جو دیسپنزا در تحقیقات خود به موضوعی پی برد که برایش بسیار جذاب بود. او متوجه شد افراد عادی برای رسیدن به مطلوب زندگی خود، کارهای بسیار غیر عادی انجام می‌دهند.

کتاب ماورای طبیعی شدن به عرفانی تر شدن زندگی افراد کمک بسیاری می کند.این کتاب به خوانندگانش دانش ماورای طبیعی شدن و استفاده صحیح از آنرا می‌آموزد و افراد را به این درک می‌رساند که آن‌ها واقعا فوق العاده هستند و می‌توانند با مدیتیشن بر روی این موضوع، به ادراک جدیدی دست پیدا کنند که در پی آن به خلاقیت‌های بسیاری دست پیدا می‌کنند.

جو دیسپنزا با تمرین‌های بسیاری که در کتابش ارائه داده است، معتقد است با مدیتشن و تمرکز بروی آن‌ها افراد میتوانند از جریان های آگاهانه و انرژیی منظم‌تری برخوردار شوند. این انرژی منظم و آگاهی باعث می‌شود بتوانیم خودآگاه ذهن خود را در کنترل خود قرار دهیم و تجربیات متعالی عرفانی را آغاز کنیم.

همچنین جو دیسپنزا معتقد است با تمرین کافی بر روی این تکنیک‌ها می‌توانیم مهارت ایجاد یک جسم سالم، کارآمد، متعادل و ذهنی بسیار نامحدود که قادر به درک موضوعات عرفانی نیز هست را در خود ایجاد کنیم.

گزیده کتاب ماورای طبیعی شدن

یکی از اهداف اصلی مراقبه عبور از ذهن تحلیلی است. آنچه ذهن خودآگاه را از ذهن ناخودآگاه جدا می‌کند، ذهن تحلیلی است. وقتی سرعت امواج مغزی‌تان را کاهش دهید، از ذهن خودآگاه و مغز متفکر عبور می‌کنید، از ذهن تحلیلی خود می‌گذرید و وارد مرکز فرماندهی ذهن ناخودآگاهتان می‌شوید که تمام برنامه‌های خودکار و عادات ناخودآگاه در آن خلق می‌شوند.

در مراقبه تبرک و برنامه‌ریزی مراکز انرژی که آن را در این فصل انجام خواهید داد، توجه خود را به هر یک از مراکز انرژی بدن (که در متون وِدایی هند باستان چاکرا – به معنای چرخ - خوانده می‌شوند) متمرکز خواهید کرد و سپس تمرکزتان را روی انرژی باز می‌کنید. ازآنجاکه تمرکزتان هر جایی باشد، انرژی‌تان هم همانجا خواهد بود، وقتی توجهتان را بر مراکز انرژی بدن متمرکز می‌کنید، انرژی‌تان واردشان خواهد شد و این مراکز فعالیت خود را شروع می‌کنند.

 

صفحات کتاب :
548
کنگره :
RZ421
دیویی :
615/851
کتابشناسی ملی :
7305435
شابک :
978-622-220556-0‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه ماورای طبیعی شدن