کتاب راهنمای پدر ثروتمند برای ثروتمند شدن pdf

بدون استفاده از کارت اعتباری

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راهنمای پدر ثروتمند برای ثروتمند شدن

کتاب راهنمای پدر ثروتمند برای ثروتمند شدن بدون استفاده از کارت اعتباری نوشته رابرت کیوساکی و شارون لچر است که توسط اقدس رضایی ترجمه شده است.

گزیده کتاب راهنمای پدر ثروتمند برای ثروتمند شدن 

پدر ثروتمندم می گوید: «بهای همه چیز را نمی توان همیشه با پول سنجید. » کتاب های زیادی وجود دارند که تفکر صرفه جویی و زندگی زیر سطح معمول و مورد علاقه را عمومیت می بخشند. بسیاری از کارشناسان و متخصصان مشهور مالی در رادیو و تلویزیون و نشریه ها و کسب و کار، پایه و اساس چگونگی استفاده از کارت اعتباری، پس انداز کردن پول، نگهداری حجم زیادی از پول برای دوره ی بازنشستگی، استفاده از خودروی دست دوم، زندگی در خانه ای کوچک، جدا کردن کوپن ها، خرید وسایل از حراجی ها، غذا خوردن در خانه، استفاده از لباس و وسایل بچه های بزرگ تر برای بچه های کوچک تر خانواده، رفتن به مسافرت های ارزان قیمت و سایر نکات مشابه را راه حل پولدارترشدن می دانند.

اگرچه چنین راه حل هایی می تواند برای بسیاری از مردم عالی باشد، اما اغلب از چنین تفکرهایی استقبال نمی کنند و علاقه ای هم به آن ها ندارند. در حقیقت اغلب مردم از لذت خرید اشیا و وسایلی که با پول می توانند بخرند بهره مند می شوند. بیشتر مردم دوست دارند به جای خواباندن پول در بانک خانه ای بزرگ داشته باشند و وسایل گران قیمت بخرند و به مسافرت های گران قیمت بروند و بیشتر لذت ببرند. ما با صرفه جویی اقتصادی و نکات عقلانی چنین توصیه هایی موافق هستیم. با این حال همه ی ما دوست داریم کارت اعتباری بدون محدودیت خرید داشته باشیم که عمو یا یکی از بستگان ثروتمندمان که بیش از شیوخ عرب، بانک های خصوصی سوئیس و بیل گیتس ثروت دارد، پشتیبان آن باشد.

صفحات کتاب :
175
کنگره :
‏‫‭HG179‏‫‭/ک9ر2 1392
دیویی :
‏‫‭332/02401
کتابشناسی ملی :
2814710
شابک :
978-964-236-420-6‬‬
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه راهنمای پدر ثروتمند برای ثروتمند شدن