امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چگونه خون آشام های انرژی تان را فریب دهید

کتاب چگونه خون آشام های انرژی تان را فریب دهید نوشته کریستین نورتراپ، راهنمایی مناسب برای گریختن افراد همدل از دست کسانی است که همه سلامتی و انرژی شان را از بین می برند. این اثر به شما می گوید که با این گروه از اشخاص چگونه باید برخورد کنید.

اگر کتاب چگونه خون آشام های انرژی تان را فریب دهید را تهیه کرده اید و می خوانید، به احتمال زیاد در این فکر هستید که مبادا رابطه تان، رابطه ای صددرصد سالم نیست. این رابطه می تواند رابطۀ شما با پدر و مادرتان، همسرتان، همکارتان، یکی از خواهران و برادرانتان، فرزندتان یا هر کس دیگری باشد که زمان نسبتاً زیادی را با او می گذرانید.

ممکن است این افراد را دوست داشته باشید و به آن ها احترام بگذارید، اما هر بار که با آن ها هستید، شما را به جایی می رسانند که احساس می کنید کم مانده دیوانه شوید. در کنار این اشخاص ممکن است احساس تخلیه یا کمبود انرژی و خستگی کنید، انگار که در بدنتان ذره ای انرژی باقی نمانده است. اگر این داستان برای تان آشنا به نظر می رسد، به احتمال زیاد با شخصی در رابطه هستید که به عنوان یک خون آشام انرژی شناخته می شود. افرادی که در این طبقۀ شخصیتی قرار می گیرند، با انرژی اطرافیانشان تغذیه می شوند.

نکتۀ مهم دیگری که باید به آن نیز توجه کامل داشته باشید، این است که شما هم دقیقاً مانند خون آشام های انرژی، دارای تیپ شخصیتی خاصی هستید و در گروه افرادی قرار می گیرید که اغلب مورد هجوم این افراد واقع می شوند. احتمالاً داستان هایی که در کتاب چگونه خون آشام های انرژی تان را فریب دهید (Dodging energy vampires) خواهید خواند نیز برایتان آشنا هستند.

گاهی به جایی می روید و ناگهان خود را غمگین، افسرده یا خشمگین می یابید، بدون اینکه هیچ دلیل مشخصی برای این احساسات وجود داشته باشد. ممکن است در سالن سینما یا کنسرت، به محض اینکه روی صندلی خودتان مستقر شدید، احساس کنید که باید جای خود را تغییر دهید یا شاید کسی که خوشحال به نظر می رسد، در شما احساس غم شدیدی را به وجود آورد.

شاید مدام در فکر پناه بردن به هنرهای شفابخش باشید یا به مطالعۀ چیزهایی مانند طالع بینی و پزشکی انرژی بپردازید، اما آن ها را از دیگران مخفی سازید تا مبادا آن ها تصور کنند که دیوانه شده اید. شاید این فکر را داشته باشید که به اندازۀ کافی شایستۀ عشق و توجه نیستید و برای جلب عشق و علاقۀ دیگران لازم است که به آن ها خدمت کنید. اگر همه یا برخی از این موارد در موردتان صادق است، یا اگر مدام به شما گفته شده است که «حساس» هستید، احتمالاً عضوی از گروه خاصی به نام افراد دلسوز یا افراد بسیار حساس محسوب می شوید.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که همۀ افراد دلسوز یکسان نیستند. برخی از آن ها نسبت به محیط اطراف و احساسات دیگران بسیار حساس اند و برخی دیگر، همان چیزی هستند که کریستین نورتراپ (Christiane Northrup) به آن ها «همدلان واقعی» می گوید. این افراد اگر صدها بار شاید هم هزاران بار به این دنیا بیایند، باز هم دارای سطح بالایی از صفاتی چون قدرت مداری، خودجهت گیری، خوش بینی و وفاداری خواهند بود. صرف نظر از نوع افراد دلسوز، همۀ آن ها نسبت به انرژی، بسیار حساس هستند.

گزیده کتاب چگونه خون آشام های انرژی تان را فریب دهید

هنگام ناهار، درحالی که من نشسته بودم و از پنجره به باغ های زیبای او نگاه می کردم، ناگهان احساس خواب آلودگی بر من غلبه نمود. میزان خواب آلودگی ام به اندازه ای شدید بود که به زحمت می توانستم در برابر آن ایستادگی کنم. زمانی که ناهار را خوردیم و به اتاق نشیمن رفتیم تا از آن جا دیدن کنیم، من با تمام وجود می خواستم همان جا روی فرش دراز بکشم و بخوابم. باور کنید که بسیار جدی می گویم. احساسم خیلی بد بود و مدام لبم را گاز می گرفتم یا ناخن هایم را به کف دستم فشار می دادم تا بتوانم بیدار بمانم. مرتب حرف می زدم و از هر دری سخن می گفتم. هر کاری می کردم تا بیدار بمانم و به این گفت وگو ادامه دهم.

خوشبختانه یکی از دوستانم هم در این مهمانی حضور داشت که دقیقاً احساسی مشابه من را تجربه می کرد. با اینکه ما برنامه ریزی کرده بودیم آخر هفته را در آن جا سپری کنیم، اما به این نتیجه رسیدیم که باید هرچه زودتر آن جا را ترک کنیم؛ بنابراین کاری را بهانه کردیم و از خانۀ این زن بیرون آمدیم.

من تجارب مشابهی را در چندین مورد دیگر، با افراد متفاوتی داشته ام. همۀ آن ها در ظاهر جذاب و خوش رو بودند، اما در زیر این ظاهر چیز کاملاً متفاوتی وجود داشت. خون آشام ها می توانند در روابط خود مانند آفتاب پرست باشند. آن ها اغلب به خوبی می دانند چگونه به شما توجه کافی نشان دهند یا طوری وانمود کنند که خواستار پیشرفتتان هستند، طوری که شما را کاملاً به خود وابسته سازند. آن ها چیزی را خواهند گفت که شما دقیقاً آرزوی شنیدنش را دارید. همۀ این ها برای این است که آن ها بتوانند انرژی شما را مکیده و غذای خودشیفتگی شان را فراهم کنند.

صفحات کتاب :
264
کنگره :
‏‫‭BF698/35
دیویی :
‏‫‭155/232
کتابشناسی ملی :
6028387
شابک :
978-622-220137-1
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه چگونه خون آشام های انرژی تان را فریب دهید