امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 14,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب باران عشق سپاسگزاری

جویس مایر در کتاب باران عشق سپاسگزاری با جملاتی زیبا و تأثیرگذار شما را به شکرگزاری روزانه ترغیب و چشمان تان را به روی نعمت هایی که ممکن است توجهی به آن ها نداشته باشید، باز می کند و دیدگاهی تازه نسبت به زندگی به شما می دهد.

همه انسان ها در اغلب اوقات به چیزهایی فکر می کنند که ندارند یا به چیزهایی که دارند اما دلشان می خواست به شکل دیگری بودند. همین امر موجب می شود احساس شکست و نارضایتی تمام وجودشان را پر کند. اگر از این کار صرف نظر کنند و چشم هایشان را بشویند، با دیدگاهی نو درمی یابند که به چه اندازه غرق در نعمت های الهی هستند. تماشای داشته ها و شکرگزار بودن بابت آن ها سبب می شود ذهن تان رنگی دیگر پیدا کند، رفتارتان تحت تأثیر قرار بگیرد و وجودتان مملو از شادمانی و نشاط گردد.

اهمیتی ندارد که در پیرامون شما چه روی می دهد. شما همواره و در همه حال شکرگزار باشید، چرا که هر آنچه دارید و هر چه که هستید چیزی جز اراده خداوند نیست. جدا از اینکه در کجای مسیر با خدای تان قرار دارید، قدرت شکرگزاری به شما کمک می کند تا زندگی تان را با او به شکلی تازه آغاز کنید.

جویس مایر (Joyce Meyer) نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، از شما می خواهد تا قدرت شکرگزاری را بیازمایید. روزانه با دیدن نعمت های پروردگار، دیدگاه بهتری از عشقی پایان ناپذیر، خوبی بی انتها و حضور دائمی اش پیدا می کنید.

در طول 365 روز عبادت، نویسنده به شما کمک می کند تا شکرگزاری هر روزۀ خود را دنبال کنید و زندگی تان را دگرگون سازید. هر صفحه از کتاب باران عشق سپاسگزاری (The power of being thankful) حاوی مطالب باارزش و یک دعای شکرگزاری است که همانند روزنه امیدی در قلب تان ماندگار می شود.

شما می توانید قلب تان را سرشار از شکرگزاری نسبت به پروردگار کنید و از زندگی تازه ای که برای خود می سازید لذت ببرید. زمانی که می آموزید کارهایی را که خدا انجام می دهد بهتر ببینید و دریابید، تغییری اساسی را در زندگی تان تجربه خواهید کرد. هنگامی که به قدرت سپاسگزاری آگاه شوید، چیزهای خارق العاده ای را که در گنجینه الهی مخصوص شما نگه داشته شده است، پیدا می کنید.

این کتاب دستاورد جمع آوری بهترین و قشنگ ترین عبارات سپاسگزاری از کتاب های دیگر توسط نویسنده است. این جملات شما را برای تمامی روزهای سال لبریز از احساس شکرگزاری می کند. زمانی که خدا را همراه همه دقایق و ثانیه های زندگی تان بدانید و شکرگزاری برای زندگی کردن را با همه وجودتان لمس کنید، آن وقت است که طعمی تازه از لذایذ زندگی را می چشید.

درباره جویس مایر ، نویسنده کتاب

جویس مایر، نویسنده مسیحی و سخنران مذهبی، ژوئن 1943 در آمریکا چشم به جهان گشود. او به عنوان یک مبلغ دین مسیحیت فعالیت دارد و تاکنون بیش از 70 عنوان کتاب در این زمینه تألیف کرده است. «لذت زندگی روزانه» برنامه تلویزیونی مایر از شهرت جهانی برخوردار است و در سراسر دنیا به چندین زبان مختلف ترجمه و پخش می شود.

گزیده کتاب باران عشق سپاسگزاری

زندگی هیچ فردی کامل نیست. ممکن است در آرزوی داشتن زندگی کسی باشید که خود او در آرزوی داشتن زندگی شخص دیگری یا حتی زندگی خود شماست.

افراد ناشناس می خواهند ستارۀ فیلم شوند، اما ستاره های فیلم می خواهند حریم خصوصی داشته باشند. یک کارمند عادی در آرزوی رئیس شدن است، اما یک رئیس آرزو می کند ای کاش مسئولیت چندانی نداشت. یک زن مجرد دوست دارد متأهل شود، اما اغلب زنان متأهل آرزو می کنند که ای کاش مجرد بودند.

رضایتمندی از زندگی یک احساس نیست، بلکه یک تصمیم است. رضایت به این معنی نیست که هرگز نمی خواهیم شاهد تغییر یا بهبود امور باشیم، بلکه به این معنی است که با آنچه در اختیار داریم، بهترین کار را خواهیم کرد. باید از آنچه خداوند به ما عطا کرده است، سپاس گزار باشیم و مصمم شویم تا از نعمت های زندگی لذت ببریم. خدایا! هرگاه حسادت زندگی دیگران به جانم افتاد، کمکم کن تا از خودم و آنچه به من دادی راضی باشم. خدایا سپاس گزارم که برای زندگی ام هدف و مقصد دارم، من سپاس گزار بودن و راضی بودن را انتخاب کردم.

صفحات کتاب :
375
کنگره :
BV4501/3
دیویی :
248/4
کتابشناسی ملی :
6021530
شابک :
978-622-220133-3
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه باران عشق سپاسگزاری