امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 1,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کندوی پارنز

داستان کندوی پارنز از آنجایی آغاز می شود که همه کندوهای عسل و وحشی در کنار یکدیگر با آرامش زندگی می کردند. در میان آن ها کندویی به نام پارنز که پیشرفت هایش از همۀ آن ها بیشتر بود وجود داشت. در این میان شیطان بیکار ننشسته و با وسوسه های گوناگون سعی در گمراه نموده زنبورها می نمود. او توانست گروهی از زنبورهای مستعد را گمراه نموده و سرزمین امن را تبدیل به دنیای ظلم و فقر نماید.

شخصیت اصلی داستان کندوی پارنز سه ملکه است به نام های ملکه ماود و ملکه منوخ و ملکه مونجا ملکه منوخ با حیله قدرت را از ملکه قانوخ گرفته و او را می کشد سپس به توسط قدرت به دست آمده سعی در دست اندازی بر کندوی پارنز نموده سپس تعداد زیادی از کندوهای دیگر را تحت سلطه خود درمی آورد. ملکه ماود هم که یکی از زنبورهای پارنز است اقدام به آزادی کندوی خود از سلطه ملکه منوخ می نماید. درگیری های زیادی بین زنبورهای این دو ملکه به وجود می آید که خواندنی است در این داستان از سی شخصیت داستانی استفاده شده.

داستان کندوی پارنز بر اساس مبارزه میهن دوستان با انگیزه خدایی از یک طرف و از طرف دیگرغارتگران سلطه گر پایه ریزی شده. درنهایت ملکه ماود در داستان به دست ملکه منوخ کشته می شود بعد از مدت ها ملکه مونجا که یکی از نوجوانان پارنز است موفق می شود با آ گاه سازی زنبورهای وحشی، ملکه منوخ حیله گر را در خانه خود توسط زنبورهای آ گاه شده خماس شکست دهد و صلح را در جامعه کندوها به ارمغان می آورد پندهایی هم در این داستان گنجانده شده که خالی از لطف نیست.

صفحات کتاب :
174
کنگره :
PIR8344
دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
7580867
شابک :
978-622-292-231-3
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه کندوی پارنز