نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب باشگاه پنج صبحی ها در یک داستان جذاب می خواهد شما را جذب باشگاه پنج صبحی ها(The 5 am Club) کند. این کتاب کتابی است در حوزه کتاب های موفقیت و سبک زندگی، غنای مطالب آن به حدی است که اساتید بهره وری و رشد فردی متعقدند کتاب باشگاه پنج صبحی ها می تواند به عنوان کتاب مرجع در دانشگاه ها تدریس شود.

معرفی کتاب باشگاه پنج صبحی ها

در کتاب باشگاه پنج صبحی ها یک زن کارآفرین به خاطر خیانت همکارانش خود را در انتهای خط زندگی می بیند و در لحظاتی که تصمیم به خودکشی با قرص خواب آور دارد، یک بلیط شرکت در گردهمایی توسعه فردی که مادرش به او داده، توجه اش را جلب می کند و در این آخرین لحظات تصمیم می گیرد از آن استفاده کند، در حالی که قبلا اصلا به این مباحث اهمیتی نمی داد. در همایش یک بی خانمان نظر کارآفرین و یک مرد هنرمند را به خودشان جلب می کند. بی خانمان در کمال ناباوری تفسیرهای جالبی از صحبت های سخنران را ارائه می کند که باعث می شود این دو نفر با او همراه شوند. قهرمان این داستان شاید این بی خانمان باشد که با به کار بستن تعلیمات رابین شارما (سخنران همایش) نه یک بی خانمان که یک میلیاردر است. او هنرمند و کارآفرین را به جزیره خودش دعوت می کند و کلید موفقیت خودش را به صورت عملی در اختیار این دو نفر قرار می دهد. این کلید، سحرخیزی است. شما در کتاب باشگاه پنج صبحی ها قرار نیست با جملات کلیشه ای مشتاق سحرخیزی شوید. رابین شارما می گوید من این کتاب را در طول چهار سال نوشته ام و بارها خواستم پرچم سفید را بالا ببرم، اما به خاطر مسئولیت پذیری آن را به انتها رساندم. خرید کتاب باشگاه پنج صبحی ها | رابین شارما | رضا اسکندری آذر

نویسنده کتاب باشگاه پنج صبحی ها

رابین شارما نویسنده ای اهل کاناداست که در 18 مارس سال 1965 از والدینی هندی الاصل متولد شد. او تحصیلاتش در حوزه وکالت است اما در 25 سالگی تصمیم می گیرد تا به علاقه اش، رشد و توسعه فردی است بپردازد. او تا کنون 13 کتاب نوشته که اولین کتاب او زندگی خارق العاده در سال 1994 نگاشته شده است. بهترین و معروفترین کتاب های رابین شارما کتاب باشگاه پنج صبحی ها و کتاب راهبی که فراری اش را فروخت است که سال 1997 نوشته است. این کتاب ها به بیش از 70 زبان ترجمه شده است.

خواندن کتاب باشگاه پنج صبحی ها را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

کتاب باشگاه پنج صبحی برای آن ها که تمایل به پیشرفت با تغییر در سبک زندگی دارند مناسب است.

کتاب باشگاه پنج صبحی ها

متن کتاب باشگاه پنج صبحی ها

مرد بی خانمان آب دهانش را قورت داد و بعد گلویش را صاف کرد و گفت: «دوستان، من زیاد دردسر کشیده ام. بارها به زمین خورده ام، بارها بیمار شده ام، بارها به من حمله شده است. از من بهره کشی و سوءاستفاده شده است». در این وقت مرد بی خانمان لبخندی زد و بعد ادامه داد: «به هرحال همه چیز خوب است. درد راه گذری به اعماق است. آیا منظورم را می فهمید؟ تراژدی تصفیه کننده طبیعت است. دروغ، ترس، خودبینی و خودخواهی را می سوزاند و ما را به نبوغ و ذکاوت خود بازمی گرداند. رنج کشیدن با خود پاداش فراوان به همراه دارد: همدلی، اصالت». خانه به دوش با لحن آرزومندانه ای اضافه کرد: «جوناس سالک می گوید: "من رؤیاها و کابوس های فراوان داشته ام، اما به کابوس هایم غلبه کرده ام، به خاطر رؤیاهایم"». کارآفرین با نجوا به هنرمند گفت: «آدم عجیبی است، خیلی غیرعادی است». حالا کمی از بدبینی اش را کنار گذاشته بود: «حرفی که زد دقیقاً همان چیزی بود که نیاز داشتم بشنوم. ظاهرش مثل یک کارتن خواب در خیابان است، اما به حرف هایش گوش کن. گاهی اوقات مانند یک شاعر صحبت می کند. چگونه می تواند یک سخنور باشد؟ این حرف های عمیق را چگونه می زند؟ این ها را از کجا آورده است؟ این کسی که او مدعی است دوست قدیمی اش بوده و این مطالب را به او آموخته است کیست؟ او از گرما و صداقتی بهره دارد که مرا به یاد پدرم می اندازد. هنوز دلم برایش تنگ می شود. به او اعتماد داشتم. محرم اسرارم بود. بیش از هرکسی از من حمایت می کرد. بهترین دوستم بود. هر روز از او یاد می کنم». هنرمند حالا خطاب به غریبه عجیب گفت: «بسیار خب، تو از من پرسیدی کجای سخنرانی را بیشتر دوست داشته ام. من صددرصد آن قسمتی از سخنرانی را بیشتر دوست داشته ام که او به جنگجوی اسپارتی اشاره کرد و گفت: "کسی که در تمرین بیشتر عرق کند، در جنگ کمتر خون از دست می دهد". این حرفش را هم دوست داشتم که گفت: "پیروزی بزرگ در ساعات اولیه صبح به دست می آید که کسی به شما نگاه نمی کند، اما سایرین همه در خواب اند". آنچه درباره ارزش برنامه های صبحگاهی گفت، عالی بود».

بهترین ترجمه کتاب باشگاه پنج صبحی ها

ترجمه کتاب باشگاه پنج صبحی ها توسط رضا اسکندری آذر بهترین و روان ترین ترجمه ای است که تا کنون ارائه شده است. این ترجمه از کتاب توسط نشر نون منتشر شده است و در فراکتاب هم در حال حاضر از دو تامین کننده در دسترس است. ترجمه کتاب توسط مهدی قراچه داغی در انتشارات نسل نواندیش نیز قابل توجه است. نسخه دیجیتال این کتاب و ترجمه خانم فرشته مهری هم در فراکتاب موجود است که شما می توانید با نصب نرم افزار فراکتاب قبل از خرید کتاب آن را رایگان مرور کنید.

دانلود کتاب باشگاه پنج صبحی ها

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب چاپی باشگاه پنج صبحی ها از نشر نون از دو تامین کننده متفاوت فراهم شده است. همچنین نسخه دیجیتال کتاب باشگاه پنج صبحی از دو ناشر متفاوت در فراکتاب در دسترس شما قرار دارد.

پی دی اف باشگاه پنج صبحی ها (pdf)

با نصب کتابخوان فراکتاب می توانید کتاب باشگاه پنج صبحی ها را در قالب EPUB دانلود نمایید.

کتاب باشگاه پنج صبحی ها pdf رایگان

پی دی اف کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها به صورت رایگان موجود نمی باشد زیرا ناشر این کتاب را به صورت رایگان عرضه نکرده است.

 

مشخصات
نشر: نشر نون
نویسنده: رابین شارما
سال انتشار: 1398
تعداد صفحه: 346
موضوع: موفقیت و رشد فردی
قالب: صوتی و EPUB
مترجم: رضا اسکندری آذر
صفحات کتاب :
346
کنگره :
‫‬‬‮‭BF575
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
5787387
شابک :
978-622-6652-17-9
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه باشگاه پنج صبحی ها