نظر شما چیست؟

کتاب مثل تو بانوی من فاطمه به قلم و تصویرگری کلر ژوبرت، داستانی نیمه تخیلی پیرامون ولادت خانم فاطمه زهرا سلام الله علیه توسط انتشارات رود آبی منتشر شده است.

معرفی کتاب مثل تو بانوی من فاطمه

در کتاب مثل تو بانوی من فاطمه، سعی شده بر اساس روایات تاریخی معتبر محتوای دینی مناسب کودکان به صورت ترکیبی از واقعیت و تخیل ارائه شود. شایسته است، ما بزرگترها تلاش کنیم، بچه هایمان درباره دختر پیامبر (ص) و تاریخ آن دوره شناخت بهتر و بیشتری به دست آورند.

خلاصه کتاب مثل تو بانوی من فاطمه

کتاب مثل تو بانوی من فاطمه داستانی کودکانه پیرامون تولد دختر پیامبر (ص)، فاطمه زهرا (س) می باشد. در این داستان نیمه تخیلی، صبا دختر کوچک مهربانی است که ماجرای به دنیا آمدن حضرت فاطمه سلام الله علیه را نگاه خودش برای همه بچه ها تعریف می کند... 

برشی از متن کتاب مثل تو بانوی من فاطمه

نانا خیلی زود برگشت و گفت: «غصه نخور، سما جان. خدای مهربان برای کمک به خدیجه چهار بانو از بهشت فرستاده. من هم برگشتم، نیازی به کمک من نبود.» 
با تعجب پرسیدم: «از بهشت؟ راستی راستی! آخه چطوری؟ مگر می‌شود؟»
نانا خندید و گفت: «بله سما جان. خداا بانو خدیجه را خیلی دوست دارد و هر کاری هم می تواند بکند. ولی چطوریش را نمی دانم. من آن ها را ندیدم. بانو گفت آمدند.» 
و کمی بعد تو به دنیا آمدی. 
نمی دانی چقدر خوشحال بودم که تو دختری. ولی نانا خیلی نگران بود که پیامبر خوشحال نشود. کمی بعد خاله طیبه، خواهر نانا به خانه ما آمد و گفت: «خبر تولد دختر پیامبر توی شهر پیچیده!» 
نانا با تعجب پرسید: «به این زودی؟» 
خاله سر تکان داد و گفت: «چند نفر دیدن که پیامبر یک دفعه سجده کرده و صورتش پر از شادمانی شده. از او پرسیدن چه شده؟ پیامبر هم گفته جبرئیل برایش خبر خوشی آورده، اینکه دخترش به دنیا آمده و خدا اسمش را گذاشته فاطمه.»

کتاب های کلر ژوبرت

کتاب در جستجوی خدا کلر ژوبرت، کتاب کفش های بافتنی و .. را می توانید از فراکتاب پیدا کنید.

خرید کتابهای کلر ژوبرت

در فراکتاب خرید کتاب مثل تو بانوی من فاطمه کلر ژوبرت و سایر کتاب‌های ایشان را با تخفیف انجام دهید.

خرید کتاب مثل تو بانوی من فاطمه

نسخه چاپی کتاب مثل تو بانوی من فاطمه را می توانید با تخفیف از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری کرده و از خواندن آن لذت ببرید.

خرید کتاب مثل تو بانوی من فاطمه

صفحات کتاب :
26
دیویی :
دا297/68
کتابشناسی ملی :
7433216
شابک :
‏‫‬‭978-622-962849-2
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه مثل تو بانوی من فاطمه