نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هیولای دریا 

کتاب هیولای دریا داستانی از تامس تیلر با ترجمه طناز مغازه‌ای
است. این داستان فانتزی درباره یک هیولای دریایی است که نیمه انسان، نیمه ماهی است و تخم‌هایی که می‌گذارد می‌تواند آدم‌ها را به رویاهایشان برساند، کسی چه می‌داند، شاید این ها همه افسانه باشد و او مسئول دزدیده شدن پدر و مادر ویولت باشد!

من «هربرت لمون»‌ام. ولی بیشتر آدمای اینجا «هربی» صدام می‌کنن. همونطور که از کلاهم پیداست، در هتل لوکس ناتالیوس مسئول اشیا گمشده‌ام و این کتاب درباره من نوشته شده. صبر کنید ببینم! اوه نه این کتاب درباره ویولت نوشته شده دختری که یک روز سراسیمه سراغم اومد در حالی که نفس نفس می‌زد و از دست یک مرد مرموز با یک دست قلابی شکل، فرار می‌کرد.

اون ازم خواست که پدر و مادرش رو که دوازده سال پیش گم کرده پیدا کنم. گفتم که من مسئول اشیا گمشده‌ام و خب یک جورایی کارم شبیه کارآگاه‌هاست. ولی صبر کنید ببینم این داستان درباره ویولت هم نیست...

اوووم شاید این داستان هیولا باشه. هیولا؟! بله هیولای دریا یک افسانه قدیمی که همه اینجا در «ساحل خوف» ازش خبر دارن برای همین نزدیک کشتی لویاتان نمیرن. حتی خانم کراکن با دوربیناریومش اون رو چندباری در ساحل دیده! حرفم رو باور نمی‌کنید؟ کافیه کتاب هیولای دریا رو بخونید.»

کتاب هیولای دریا_ساحل خوف نوشته تامس تیلر نویسنده و تصویرگر کتاب های کودکان است که در این زمینه موفق به کسب جوایزی شده است. او تصویرگر روی جلد نسخه انگلیسی اولین کتاب هری پاتر و سنگ جادو است و تا به حال نویسندگی و تصویرگری چند کتاب را بر عهده داشته.

مجموعه کتاب ساحل خوف این نویسنده در لیست کتاب های پرفروش کودک و نوجوان قرار دارد. سه گانه ای شگفت انگیز فانتزی و معمایی مناسب برای مخاطب نوجوان بالای چهارده سال.

صفحات کتاب :
278
کنگره :
‏‫‬‭‭PZ7/1
دیویی :
‏‫‬‭[ج]823/92
کتابشناسی ملی :
7424993
شابک :
‏‫‬‭978-622-7459-09-8
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه هیولای دریا