امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 42,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 313 نکته برای موفقیت در انتخابات 

کتاب 313 نکته برای موفقیت در انتخابات، نوشته امیر مرادی الاشلو درباره نکاتی برای یک انتخاب درست برای انتخابات است.

کتاب 313 نکته برای موفقیت در انتخابات توسط انتشارات متخصصان منتشر شده است.

گزیده ای از کتاب 313 نکته برای موفقیت در انتخابات

اگر مردم و زیر دستان به نیکی و احسان زیر دستان و مدیران خود اطمینان حاصل کنند و بدانند که نیت و انگیزه آنان خدمتگزاری است، قطعا به ادامه مدیریت و مسئولیت آن ها علاقه مند می شوند. امیر المومنین علی (ع) می فرماید: کسی که بر نیکی تو مطمئن شود بر حکومتت علاقه مند می گردد.

در مقابل اگر کسانی که در منصب قرار گرفته، قدرتی به دست آورند و از احسان و نیکی به دیگران امتناع ورزند، مردم به ادامه حکومت و مسئولیت آنها بی علاقه گشته، شکست آنها را آرزو می کنند.

در این باره امیرالمؤمنین علی (ع) می فرماید: خودداری از نیکی به دیگران آفت قدرت است. می توان با اندکی درایت متوجه این مهم شدکه برای حفظ موقعیت و قدرت داده شده توسط خداوند و مردم، تنها راه نیکی و خیررسانی تضمین گر ادامه راه موفقیت در خدمتگزاری است.

آثار رفع نیاز مردم عبارتند از: دوری از عذاب، نشانه شیعه بودن، آمرزش گناهان و ترفیع درجات ، دفع گرفتاری از خود و خانواده، افزایش و دائم روزه، آسایش در دنیا و آخرت، اعطای بهشت، تقرب به خداوند سبحان و محبوب شدن در بارگاه ایزدی و فرمانروایی در بهشت.

کیفر بی توجهی به نیاز مردم: خروج از ولایت الهی و ولایت اهل بیت، گرفتار لعنت ابدی شدن، گرفتاری به گناه، عذاب قبر، عذاب روز قیامت، در زنجیربودن در قیامت، سیاه شدن چهره در محشر، واگذاری به خود، محرومیت از شفاعت، محرومیت از بهشت و طعام بهشتیان.

سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
144
کنگره :
‏‫‭JF2112‬‬
دیویی :
‏‫‭324/7‬‬
کتابشناسی ملی :
7511017
شابک :
978-622-292-182-8

کتاب های مشابه 313 نکته برای موفقیت در انتخابات