کتاب پیروزی در بازی های بزرگ pdf

موفقیت میوه درختی است که ریشه آن در ذهن شماست

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پیروزی در بازی های بزرگ 

کتاب پیروزی در بازی های بزرگ، نوشته کیومرث رضائیان چشمه کبود است که توسط انتشارات ماهواره منتشر شده است. و با هدف پیروزی در بازی های بزرگ، اما با دیدگاهی متفاوت به نگارش در آمده است.

در کتاب پیروزی در بازی های بزرگ سعی شده که با نگاه کلی تر به مسائل ورزشی، عوامل و موانع موفقیت را شناسایی کنیم و در تقویت عوامل موفقیت و رفع موانع آن، کوشا باشیم، اما همواره تلاش شده است که این نگاه کلی، ما را از توجه به جزئیات و دقت در ریزاتفاقات تاثیرگذار غافل نکند.

در کتاب پیروزی در بازی های بزرگ که نوشتن آن یک سال به طول انجامید، ابتدا چند مورد از شکست های ورزشی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است و سپس تعدادی از پیروزی های بزرگ ورزش کشور. بازی های مذکور همگی در سال های اخیر انجام شده است و از بازخوانی بازی های سال های دور خودداری کرده ایم.

پس از پیروزی ها و شکست ها، در مورد عوامل و موانع موفقیت به صورت جداگانه مطالب مفیدی نوشته شده است که مطالعه، درک و یادگیری آن ها، میانبری برای شکست دادن حریفان است. البته در متن تحلیلی پیروزی ها و شکست ها نیز نکات بسیار مفیدی بیان شده است که دقت و تامل در آن ها از صبحانه واجب تر است.

کنگره :
‏‫‬‮‭GV706/4‫‬‮‭
دیویی :
‏‫‬‮‭796/0955‬
کتابشناسی ملی :
7405520
شابک :
978-622-266-082-6
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
92

کتاب های مشابه پیروزی در بازی های بزرگ