کتاب کار فرهنگی نقشه می خواهد ۲ (چاپی و pdf)

کار فرهنگی و روش های مدیریت آن در آیینه ی بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
خرید چاپی
60,000
15%
ت 51,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کار فرهنگی نقشه می خواهد (جلد دوم)

کتاب کار فرهنگی نقشه می خواهد (جلد دوم) نوشته محمدرضا طاهری و مجید تقی زاده است این کتاب به کار فرهنگی و روش های مدیریت آن در آیینه ی بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب می پردازد.

امام خمینی و رهبر معظم انقلاب هر دو نمونه های تمام عیار مدیریت موفق فعالیت های فرهنگی بودند. در این کتاب به این پرداخته می شود که فرهنگ چیست و کار فرهنگی باید چگونه باشد؛ تهاجم فرهنگی با چه برنامه ای کار می کند و روش های مقابله با آن چیست و چطور برای جوامع خطرناک است، همچنین شیوه های مدیریت در این کتاب مختصرا بیان شده است . 

گزیده کتاب کار فرهنگی نقشه می خواهد (جلد دوم)

خانواده از نظر اسلام ، خانواده یک رکن بزرگ است. اگر باشد و سالمش باشد و تربیت درست باشد، در پیشرفت کار جامعه به صورتی که اسلام می خواهد، تاثیر زیادی دارد. اسلام می خواهد این کانون تشکیل بشود و به وجود بیاید. ( بیانات در دیدار طلاب سال ۸۹ )

وقتی در یک جامعه ای خانواده متزلزل شد و از بین رفت، مفاسد در این جامعه نهادینه می شود. اگر ما توانستیم در زمینه زن و خانواده و همسر، درست فکر کنیم، درست تصمیم بگیریم و درست عمل کنیم ، بدانید که آینده این کشور تضمین شده است. ( بیانات دیدار با دانشجویان شهید بهشتی سال۸۲)

سال نشر :
1398
کنگره :
‏‫‭HM621‏‫‭/ط2ک2 1398
دیویی :
‫‭306
کتابشناسی ملی :
‏‫ 5374185‬
شابک :
978-600-8200-92-5

کتاب های مشابه کار فرهنگی نقشه می خواهد ۲