کتاب کار فرهنگی نقشه می خواهد (جلد اول) pdf

کار فرهنگی و روش های مدیریت آن در آیینه ی بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کار فرهنگی نقشه می خواهد (جلد اول)

کتاب کار فرهنگی نقشه می خواهد (جلد اول) نوشته محمدرضا طاهری و مجید تقی زاده است این کتاب به کار فرهنگی و روش های مدیریت آن در آیینه ی بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب می پردازد. امام خمینی و رهبر معظم انقلاب هر دو نمونه های تمام عیار مدیریت موفق فعالیت های فرهنگی بودند.

در کتاب کار فرهنگی نقشه می خواهد، به این پرداخته می شود که فرهنگ چیست و کار فرهنگی باید چگونه باشد؛ تهاجم فرهنگی با چه برنامه ای کار می کند و روش های مقابله با آن چیست و چطور برای جوامع خطرناک است، همچنین شیوه های مدیریت در این کتاب مختصرا بیان شده است. در جلد اول در نکات راهبردی مدیریت فرهنگی پرداخته شده است.

گزیده کتاب کار فرهنگی نقشه می خواهد (جلد اول)

اصلاح فکر ، زدودن انحرافات و تردیدها و عمق بخشی به اعتقادات : اولین کار پیامبر مکرم اثاره ی عقل است، بر شوراندن قدرت تفکر است ؛ قدرت تفکر را در یک جامعه تقویت کردن. این ، حلال مشکلات است. 

عقل است که انسان را به دین راهبرد می کند ، انسان را به دین می کشاند. عقل است که انسان را در مقابل خدا به عبودیت وادار می کند. عقل است که انسان را از اعمال سفیهانه و جهالت آمیز و دل دادن به دنیا باز می دارد ؛ عقل این است. لذا اول کار این است که تقویت نیروی عقل و خرد در جامعه انجام بگیرد؛ تکلیف ما هم این است. ( دیدار رهبری با دولت۸۰/۶/۵ )

شابک :
978-600-8200-92-5
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
120
کنگره :
‏‫‭HM621‏‫‭/ط2ک2 1398
دیویی :
‫‭306
کتابشناسی ملی :
‬5374185

کتاب های مشابه کار فرهنگی نقشه می خواهد (جلد اول)