امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مسافر عشق

کتاب مسافر عشق نوشته شیوا حلمی سرشت، داستانی است که توسط انتشارات متخصصان منتشر شده است.

گزیده کتاب مسافر عشق

سال دوم دانشکده بود. پس از انجام مراحل انتخاب واحد، بیست واحد برداشت که سه واحد آن، درس جامعه شناسی بود. یک روز زیبای پاییزی بود و حیاط دانشکده با آن درختان بلندش، از پنجره کلاس دیده می شد. همه جا پر از برگ های زرد و نارنجی شده بود و

صدای جابه جا شدن برگ ها توسط باد شنیده می شد. آسمان ابری بود و باران نم نم می بارید. فضای بسیار زیبا و شاعرانه ای ایجاد شده بود. جلسه اول کلاس جامعه شناسی فرا رسید.

در آن لحظه که غرق در افکار و سؤالاتش بود و آن ها را در ذهن مرور می کرد، استاد وارد کلاس شد. پس از سلام و احوالپرسی با دانشجویان و معرفی خود و آشنا شدن با آن ها، توضیحاتی راجع به نحوه تدریس داد. بعد یک کتاب ششصد صفحه ای برای آن درس معرفی کرد. استاد توضیح داد که دانشجویان باید برای این درس تحقیق ارائه بدهند؛ موضوع تحقیق را به اختیار خود انتخاب و ارتباط آن را با جامعه شناسی بیان کنند. 

او گفت پنج نمره از بیست نمره این درس مختص به ارائه تحقیق است. قرار شد بچه ها در قالب تیم های دو یا سه نفره تحقیق را انجام و آن را در اواسط ترم ارائه دهند. بعد شروع به تدر یس کرد. بحث درباره اوضاع جامعه و رفتارهای مردم بود.


صفحات کتاب :
59
کنگره :
‏‫‬‮‭PIR8341
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
7498913
شابک :
978-622-292-175-0
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه مسافر عشق