امتیاز
5 / 5.0
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
15,600
50%
ت 7,800
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
100,000
15%
ت 85,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب از پمبا تا ماریانا (from Pemba to Mariana) نوشته ی محمد قنبری می باشد و توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. در این کتاب به تفصیل درباره مسائلی از قبیل اجنه و قدرت های شیطانی در قالب رُمان پرداخته شده است.

معرفی کتاب از پمبا تا ماریانا

امروزه استفاده از قدرت های ماورایی و شیطانی، در دستور کار سازمان های اطلاعاتی و امنیتی دنیا، برای دستیابی به مقاصد خاص سازمانی قرار گرفته است. در بین عوام هم تسخیر موکل، طلسم، سحر، جادو و ... برای کوتاه کردن مسیرهای دستیابی به اهداف مورد استفاده قرار می ‌گیرد. از این رو می بایست نسبت به این گونه مسائل، بیش از پیش هوشیار بود.
در کتاب از پمبا تا ماریانا به تفصیل درباره مسائلی از قبیل اجنه و قدرت های شیطانی در قالب رُمان پرداخته شده است. وقتی انسان ها به اجنه و قدرت های شیطانی متوسل می شوند، خود را از ولایت خداوند خارج می کنند و در بندگی شیاطین قرار می گیرند.

خلاصه کتاب از پمبا تا ماریانا

روایتی داستانی از استفاده قدرت‌های مافوق بشری و انرژی‌های شیطانی در سازمان‎های اطلاعاتی-امنیتی

وقتی انسان‌ها به اجنه و قدرت‌های شیطانی متوسل می‌شوند، خود را از ولایت خداوند خارج می‌کنند و در بندگی شیاطین قرار می‌گیرند. امروزه استفاده از قدرت‌های ماورایی و شیطانی، در دستور کار سازمان‌های اطلاعاتی-امنیتی دنیا، برای دستیابی به مقاصد خاص سازمانی قرار گرفته است. در بین عوام هم تسخیر موکل، طلسم، سحر، جادو و...

برای کوتاه کردن مسیرهای دستیابی به اهداف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو می‌بایست نسبت به این‌گونه مسائل، بیش از پیش هشیار بود. اینها مسائلی‌ست که در این کتاب به تفصیل در قالب رُمان به آن پرداخته شده است.هرچند که داستان بر مدار یک روایت امنیتی-اطلاعاتی استوار شده است؛ اما این رمان سرشار از مفاهیم اسلامی و عقلی است که مانند چراغی مسیر برخورد خانواده‌ها با انرژی‌های فوق بشری عمدتاً شیطانی را روشن می‌کند. مخصوصاً کسانی که زندگی موفقی دارند و توسط تنگ‌نظران دچار چشم‌زخم می‌شوند و یا افرادی که احساس می‌کنند توسط انرژی‌هایی غیرقابل روئیت، دچار اذیت و آزار می‌شوند.

دانلود رایگان کتاب از پمبا تا ماریانا

ناشر و نویسنده در حال فروش این کتاب هستند و رضایتی به عرضه رایگان آن ندارند.

برشی از متن کتاب از پمبا تا ماریانا

عقربه های ساعت به یازده و ربع نزدیک می شدند. روی کاناپه دراز کشیدم. همینطور که مشغول مرور وقایع اخیر بودم، کنترل تلویزیون را بر داشتم و برای اینکه ذهنم را مشغول کنم، شبکه آی فیلم را برای تماشا انتخاب کردم. فیلم سینمایی ملک سلیمان در حال پخش بود. صحنه هایی از هجوم نیروهای شیطانی از زمین و آسمان به سوی حضرت سلیمان و پیروانش!

همه ترسیده بودند و به حضرت سیلمان پناه می بردند. او جلو ایستاده بود و دیگران یک قدم عقب تر از او، خود حضرت سلیمان به خداوند پناه برد و در میانه غوغایی که به پا شده بود چشمانش را بست و با خدای خودش نجوا می کرد. فیلم تمام شد. دوباره افکار آمدند و دور سرم رژه رفتند. شنیدن صدای لرزش استکان، حرکت استکان و برخوردش با قندان، قطع و وصل شدن برق و افتادن استکان و قندان روی زمین، پیچیدن صدایی عجیب و غریب در فضای اتاق و ماندن آن در گوشم، آرام شدنم با وضو و قرائت قرآن و تأمل بر روی آیه ایمان به غیب ، ضبط نشدن تصویر قطع و وصل شدن برق، فیلم ملک سلیمان و ارتباط حضرت سلیمان با خدا این افکار دور سرم چرخ می زدند. دوباره ترس به دلم افتاد و کم کم شروع به لرزیدن کردم.
....
پیرمرد دیگری که شبیه دزدان دریایی بود و یکی از چشمانش را بسته بود گفت: یک حساب بانکی ده میلیون دلاری در نیویورک به هر نامی که بخواین! چشمان جن گیر برقی زد و از جایش بلند شد. دستش را دراز کرد سمت خانم مسنی که نقشه ها را جلویش چیده بود و گفت: نیازمندی ها! خانم مسن، یک پوشه به او داد. لیست تمام نیازمندی هایی که از سوریه داشتند! جن گیر پوشه را گرفت و به جن داد. سرش را بالا گرفت و با صدایی بلند اورادی را خواند! با خواندن آن ها، جن دور خودش چرخید و در زمین فرو رفت!
با رفتنش، زمین شروع به لرزیدن کرد و بعد از چند ثانیه دوباره ظاهر شد. اسنادی که می خواستند را روی میز کوبید! خانم مسن اسناد را طوری کنار هم تفکیک کرد که با دوربین مداربسته قابل روئیت باشند. مسئول بررسی اسناد به جلد آن ها نگاه کرد و با میکروفنی که گوشی مخفی آن در گوش خانم مسن بود گفت: اینا ناقصه! اسناد دمشق نیست!

کتاب از پمبا تا ماریانا pdf

دانلود کتاب از پمبا تا ماریانا در نرم‌افزار فراکتاب فراهم است. پس از دانلود می توانید آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید.

کتاب صوتی از پمبا تا ماریانا

از پمبا تا ماریانا صوتی تا کنون در فراکتاب عرضه نشده است. همچنین دانلود رایگان کتاب صوتی از پمبا تا ماریانا در مجموعه فراکتاب وجود ندارد ولی نسخه الکترونیک و چاپی آن جهت خرید موجود می‌باشد.

خرید کتاب از پمبا تا ماریانا

برای خرید این کتاب می توانید به سایت و یا نرم‌افزار فراکتاب مراجعه کرده و آن را با تخفیف سفارش دهید.

خرید کتاب از پمبا تا ماریانا

مشخصات رمان از پمبا تا ماریانا در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: شهید کاظمی
نویسنده: محمد قنبری
تعداد صفحه: 208
موضوع: رمان
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه

 

سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
208
کنگره :
PIR8357
دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
7349492
شابک :
978-622-717799-2

کتاب های مشابه از پمبا تا ماریانا