امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 28,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مصاحبه با خون آشام

کتاب مصاحبه با خون آشام نوشته آن رایس و با ترجمه صدف علی ‌نیا آشنا منتشر شده است. این کتاب داستان مصاحبه یک خون‌آشام با یک خبرنگار درباره زندگی‌اش است که یک فیلم سینمایی با همین نام هم از آن ساخته شده است. 

خون آشامی به نام لوئیس دو پوینت دو لاک داستان زندگی 200 ساله خود را برای خبرنگاری تعریف می کند. در سال 1791 ، لوئیس یک جوان مزارعدار و ساکن لوئیزیانا است. او که از مرگ برادر خود افسرده شده بود ، قصد خودکشی داشت که با خون آشامی به نام لستات برخورد. لستات که آرزوی ملحق شدن لوئیس به گروه خون آشامان را در سر داشت لوئیس را به یک خون آشام تبدیل می کند و این دو به همدم جاودانه تبدیل می شوند. 

لستات وقت خود را صرف تغذیه از برده ها می کند در حالی که لوئیس که قتل انسان ها را برای زنده ماندن از نظر اخلاقی خلاف اخلاق می داند ، از حیوانات تغذیه می کند. برده های لویی متوجه هیولایی که با آن ها زندگی می کند می شوند و برای کشتنش قیام می کنند ، لویی و لستات مجبور به ترک می شوند. لویی مزارع خود را آتش می زند. او و لستات برده ها را می کشند تا از انتشار خبر خون آشام هایی که در لوئیزیانا زندگی می کنند ، جلوگیری کنند. به تدریج ، لویی تحت فشار لستات کمر خم می کند و شروع به تغذیه از انسان می کند.

صفحات کتاب :
465
کنگره :
PS3560
دیویی :
‫‭813/54‬‬
کتابشناسی ملی :
7409965
شابک :
978-622-292-160-6
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه مصاحبه با خون آشام