امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ده برابر خوشحال تر

کتاب ده برابر خوشحال تر اثری از اوئن اوکین با ترجمه گل مریم ناظر است. این کتاب قرار است به ما کمک کند تا در برابر تهدیدها و تحریک‌ها ایستادگی کنیم و روش‌هایی برای تسکین خود بیابیم. کتاب ده برابر خوشحال تر، یک کتاب خوددرمانی است که در از بین بردن احساس ناراحتی، اندوه و افسردگی مفید است. این کتاب اثری جذاب است که به ما کمک می‌کند تا زندگی خود را در مسیر شادی و خوشحالی قرار دهیم. 

هدف اصلی اوئن اوکین از نوشتن کتاب ده برابر خوشحال تر، این است که به ما یاد بدهد با احساسات ناخوشایند خداحافظی کنیم و یاد بگیریم چگونه از خود در برابر تهدیدها مقاومت کنیم. تحریک‌ها را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کنیم و در نهایت روش‌هایی برای تسکین خودمان از درد و اندوه به دست بیاوریم.

گزیده کتاب ده برابر خوشحال تر 

 خوددرمانی به معنی انجام هرگونه فعالیتی برای رسیدن به زندگی شاد و متعادل است. این کار موجب بیشتر شدن احساس خوشبختی در ما می شود و سطح زندگی و کیفیت روابط را بهبود می بخشد. اگر از فواید خوددرمانی اطلاع داشته باشیم، به ضرورتی در زندگی ما تبدیل خواهد شد. خوددرمانی در روانشناسی به این موضوع اشاره دارد که انسان هم ازلحاظ افکار و هم به لحاظ رفتار نکات مثبت را در خود تقویت کند.

با استفاده از روش های خود مراقبتی و خوددرمانی در روانشناسی، می توانیم افکار خود را کنترل و هدایت کنیم. این کار تأثیر زیادی بر روح و جسم فرد دارد و توجه به این موضوع حتی بسیاری از بیماری های جسمی با منشأ روانی (سایکوسوماتیک) کاهش پیدا می کنند.

به کمک این وسیله می توان با خالق هستی ارتباط بهتری داشته باشیم و معنای زندگی را درک کنیم. همان طور که تغذیه با مواد غذایی برای بدن ما ضروری است، پرورش روح نیز یک ضرورت محسوب می شود. خوددرمانی به ما کمک می کند تا به درک عمیقی از معنای زندگی برسیم و هویت واقعی خود را پیدا کنیم.

سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
176
کنگره :
BF637‬‬
دیویی :
158/1‬‬
کتابشناسی ملی :
7313079
شابک :
978-622-7433-31-9‬‬

کتاب های مشابه ده برابر خوشحال تر