نظر شما چیست؟

معرفی کتاب با چرا شروع کنیم

کتاب با چرا شروع کنیم، نوشته سایمون سینک است که توسط محمدرضا جباری و پوریا سکل غفاری ترجمه شده است. «مردم کاری که شما انجام می‌دهید یا محصولی که می‌سازید را نمی‌خرند. چرایی تولید محصولتان دلیل خرید مردم از شماست.»

همه کمپانی‌ها می‌دانند چه چیزی می‌سازند یا چه سرویسی ارائه می‌دهند، بعضی از آن‌ها می‌دانند که چطور کارشان را انجام می‌دهند، ولی تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها می‌دانند که چرا محصولی را تولید کرده‌اند یا سرویسی را ارائه می‌دهند.

شاید دلیل اینکه در هر صنعتی فقط تعداد انگشت‌شماری از شرکت‌ها موفق هستند هم همین باشد.بعد از خواندن کتاب با چرا شروع کنیم می‌توانید به سؤالاتی مانند اینکه چرا گوشی‌های اپل با وجود امکاناتی مشابه با سایر برندها، با قیمتی بسیار بیشتر به فروش می‌رسند. یا اینکه چرا جواهرات سواروسکی این‌قدر در نظر مشتریانش خاص هستند پاسخ بدهید.

کتاب با چرا شروع کنیم، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه مدیریت در امریکا است و علاوه‌بر اینکه نسخه چاپی این کتاب میلیون‌ها فروش داشته، تد تاک (TED Talk) سایمون سینک در سال 2010 نیز بیش از 47 میلیون بازدید داشته و سومین تد تاک پربازدید در جهان است.

کتابشناسی ملی :
5908297
شابک :
‏‫‭978-622-220-114-2 ‬‬
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
333
کنگره :
‏‫‬‭HD57/7
دیویی :
‏‫‬‭658/4092

کتاب های مشابه با چرا شروع کنیم