کتاب زیر نگاه شرم سار آسمان pdf

پر فروش ترین کتاب تاریخ آمازون

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 37,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب زیر نگاه شرم سار آسمان

کتاب زیر نگاه شرم سار آسمان که با عنوان «زیر آسمانی به رنگ خون» هم ترجمه شده است، داستانی حماسی از مارک سالیوان نویسنده معاصر آمریکایی است. این اثر در لیست پرفروش‌های آمازون و یو اس ای تودی بوده است.

 درباره کتاب زیر نگاه شرم سار آسمان

 این رمان بر اساس یک داستان واقعی از یک قهرمان فراموش‌شده نوشته شده است. ماجرا به تاریک‌ترین دوران تاریخ یعنی زمان جنگ جهانی دوم بازمی‌گردد. پینو للا نوجوانی ایتالیایی است که کاری با جنگ یا نازی‌ها ندارد او یک ادم عادی است شیفته موسیقی، غذاهای خوشمزه، و دختران زیبا اما موضوع این‌جاست که جنگ با همه در هر سن و سالی کار دارد. دوران بی‌گناهی پینو هم به پایان رسیده است. زمانی که خانه خانواده او در میلان تخریب می‌شود، پینو به یک راه‌آهن زیرزمینی می‌پیوندد که به یهودیان در حال فرار از کوه‌های آلپ کمک می‌کند. او عاشق آنا می‌شود. زنی بیوه و زیبا که شش سال از او بزرگتر است.

والدین پینو در این بین او را مجبور می‌کنند برای محافظت از خودش به عنوان سرباز آلمانی ثبت نام کند. او او در جنگ آسیب می‌بیند و پس از آن در سن هیجده سالگی استخدام می‌شود تا راننده شخصی ژنرال هانس لییرز، دست چپ ادولف هیتلر باشد. اکنون با این وضعیت و فرصتی که برایش پیش آمده برای متفقین جاسوسی می‌کند و وحشت جنگ و اشغال نازی ها را با چشمانش می‌بیند... اما عشق او به آنا است که سرپا نگهش داشته و امیدش به زندگی نو در آینده...
صفحات کتاب :
738
کنگره :
‏‫‬‭PS3563‬
دیویی :
‏‫‬‭813/54‬
کتابشناسی ملی :
7394510
شابک :
‏‫‬‮‭978-622-754031-4
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه زیر نگاه شرم سار آسمان