کتاب نانو کتاب زندگی ات را طراحی کن صوتی

چگونه زندگی شاد و خوبی داشته باشیم

امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,500
نظر شما چیست؟

معرفی نانو کتاب زندگی ات را طراحی کن

چگونه زندگی شاد و خوبی داشته باشیم

زندگی‌ات را طراحی کن، درباره به دست گرفتن کنترل زندگی از طریق تهیه یک برنامه‌ای است که شما را از زندگی کسالت‌آور و کار یکنواخت روزانه می‌رهاند و شما را به سوی حرفه‌ای راهنمایی می‌کند که واقعا آن را دوست دارید.

 در این کتاب، همراه با ایده‌های مترقی که محدودیت‌های مشاوره‌های شغلی سنتی را به چالش می‌کشند، توصیه‌ها و روش‌هایی را خواهید یافت که شما را به سمت تمایلات واقعی‌تان هدایت می‌‌کند.

بیل برنت (Bill Burnett)، دارای مدرک کارشناسی‌ ارشد در زمینه طراحی کالا از دانشگاه استنفورد است. او هم اکنون در همین دانشگاه تدریس می‌کند و سرپرست برنامه طراحی است. برنت با بیش از ۳۰ سال تجربه همچنان به کار ترسیم، طراحی و ساخت ادامه می‌دهد.

دیو ایوانز(Dave Evans)، هم در بخشی از برنامه طراحی کالا در استنفورد مشغول به تدریس است. ایوانز پس از گذار از مسیر پیچیده‌ای که او را از زیست‌شناسی دریایی به مهندسی مکانیک سوق داد، در شرکت اپل مشغول به کار شد و در نهایت یکی از شرکای شرکت الکترونیک آرتس شد که هم اکنون هم به عنوان مشاور در آن فعالیت می‌کند.

نانوکتاب، محصول دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به دنیای بزرگ کتاب‌ها برایتان باز می‌کند. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای ۳۶۰ درجه‌ای از کتاب‌ها هستند که مروری کلی از نکات مهم کتاب را در اختیار شما قرار می‌دهند. 

با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه و مفید از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های جدید آشنا می‌کنند.

کتاب های مشابه نانو کتاب زندگی ات را طراحی کن