امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,500
نظر شما چیست؟

معرفی نانو کتاب رهبری متواضعانه

ادگارد اچ. شین و پیتر شین با تکیه بر مطالعات و تجربیات خود در حوزه مدیریت، کتابی را تحت عنوان رهبری متواضعانه تالیف کرده‌اند. این دو نویسنده اعتقاد دارند موفقیت یک سازمان یا کسب‌وکار در گرو رهبری موفق آن است. رهبری اشکال و سطوح مختلفی دارد. ۴ سطح رهبری عبارتند از: سطح منهای یک: غیرانسانی. سطح یک: سرد و بی‌روح. سطح دو: کاملا دوستانه و سطح سه: تضمین شده.

رهبران متواضع، همه افراد رو ارزشمند می‌دانند و رویکرد رهبری متواضعانه را یک فرهنگ سازمانی شفاف با رابطه کاری قدرتمند، می‌دانند. این رهبری مشارکت‌کننده است؛ به این معنا که با سلسله مراتب عمودی و رفتار قهرمانانه رهبران منصوب شده، سازگاری ندارد.؛ بنابراین رهبران متواضع روابط قوی دارند و پویایی گروه را درک می‌کنند.

ادگارد اچ. شین و پیتر شین در کتاب پیش‌رو به مخاطبان خود می‌آموزند چگونه از طریق رهبری متواضعانه در فرهنگ سازمانی تحول ایجاد کنند و رهبران چطور می‌توانند از تفکر سلسله مراتبی به رویکرد متواضعانه رو کنند.

برای اینکه سازمان یا کسب‌وکار شما مسیر موفقیت را طی کند، باید شما تبدیل به رهبری موفق باشید، اما رهبری اشکال و سطوح مختلف دارد. در این نانو از انواع آن و شکل رهبری که امروز نیاز است می‌گوییم.

ادگارد اچ.شین، استاد افتخاری انستیتو تکنولوژی دانشکده مدیریت ماساچوست و پسرش، پیتر ای.شین، همکار موسس و مدیر ارشد موسسه رهبری و فرهنگ سازمانی است.

نانوکتاب، محصول دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به دنیای بزرگ کتاب‌ها برایتان باز می‌کند. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای ۳۶۰ درجه‌ای از کتاب‌ها هستند که مروری کلی از نکات مهم کتاب را در اختیار شما قرار می‌دهند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه و مفید از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های جدید آشنا می‌کنند.


کتاب های مشابه نانو کتاب رهبری متواضعانه