امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ناگفته ها را بشنویم

این کتاب در حوزه شخصیت شناسی و زبان بدن است که به عنوان اولین منبع فارسی برای زبان شناسی حالات مختلف بدن و همچنین شخصیت شناسی است.

این کتاب دارای تصاویر و جداولی جهت آموزش بهتر خوانندگان می باشد. در این کتاب درباره چیستی و چرایی زبان بدن و راه های شناخت آن صحبت می کند، خواننده با خوانش این فصل می تواند به این باور برسد که بدن نیز مانند زبان گفتار از یک مجموعه وابسته به هم تشکیل شده است که بجز آوا، با حرکات ناخودآگاه می تواند منظور ناگفته ی فرد را به چشم و گوش بیننده و شنونده برساند.

دانش زبان بدن و شناخت شخصیت می تواند از شما یک مدیر، معلم، فروشنده و سخنران موفق تر بسازد.

با خواندن این کتاب می توانید به عنوان یک مدیر تصمیم بگیرید که چگونه افراد بهتری برای سازمان خود استخدام کنید و بتوانید به کمک آن جایگاه افراد را مشخص کنید. 

یک معلم با این دانش می تواند اخلاق و خصوصیات دانش آموزان خود را بشناسد و با هر یک به روش خود آن درس را بیش از پیش آموزش دهد و از آن دانش آموز یک فرد موفق و کارآمد به جامعه تحویل دهد؛ همچنین اگر شما خواهان فروش بیشتر هستید با کوله بار بهتری به سراغ مشتریان خود می روید و می توانید هر مشتری بالقوه ای را به بالفعل تبدیل کنید.

 از طرف دیگر آنهایی که به دنبال داشتن یک رابطه عاطفی محکم و بدون چالش هستند نیز می توانند با شناخت شخصیت و ناخودآگاه طرف مقابل به حقیقت صحبت های او پی برده و در طول زندگی با رفتار شناسی صحیح همسر و فرزندان کمک کنند تا کانون خانواده را حفظ کنند.

چنانچه شما یک سخنران باشید و یا قرار است در مذاکره ای سیاسی، پیروز میدان شوید، لازم است با شناخت بدن، جادوی موفقیت را از آن خود کنید و در هر مصاحبه برگ برنده را در دست بگیرید.

موضوعات اصلی این کتاب عبارتند از: شناخت چیستی زبان بدن و تفاوت زبان بدن زن و مرد یافتن دروغ از طریق زبان بدن شناخت الگوی زبان بدن شناخت هوش کلامی شناخت MBTI و کهن الگو ها

صفحات کتاب :
142
کنگره :
‏‫‬‭‬‭BF637
دیویی :
‏‫‬‭‬‭153/69
کتابشناسی ملی :
4507437
شابک :
978-600-495-885-1
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه ناگفته ها را بشنویم