امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قوانین کیهانی

کتاب قوانین کیهانی کتابی انگیزشی نوشته سودابه مقدسی بیات است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا باورهایی را که در وجودتان نهادینه شده است، تغییر دهید و با کمک یک بینش و نگرش جدید، به سوی زندگی سرشار از موفقیت قدم بردارید. قوانین کیهانی قرار است به شما کمک کند تا زندگی خود را مطابق با میل و سلیقه خودتان تغییر دهید. این اثر به شما کمک می‌کند تا نگرش و بینشتان را درباره مسائل بنیادی مانند عشق، داشتن رابطه‌ای موفق، رسیدن به موفقیت، کسب ثروت و ... تغییر دهید. 

سودابه مقدسی بیات با نوشتن این کتاب در تلاش است تا به مخاطبانش کمک کند تا ذهن خود را برای رسیدن به موفقیت، تربیت کنند. شما با خواندن این کتاب با بسیاری از مسائل جدید آشنا می‌شوید. مسائلی که زندگی شما را تغییر می‌دهند و نگاهتان را به دنیای پیرامون عوض می‌کنند. عشق، رسیدن به آرزوها، درآمد بالا و هر چیزی که در ذهنتان به عنوان آرزو نقش بسته است مسیری ساده برای دستیابی دارد. این کتاب مسیر را به شما نشان می‌دهد.

گزیده کتاب قوانین کیهانی

کتاب داستان و روانشناسی موفقیت و مثبت گرا اکثر افراد سال‌های زیادی از عمر خود را صرف پیدا کردن راهی برای خوشبختی یا پول و ثروت و یا داشتن روابط عالی کرده‌اند اما هیچ وقت به خواسته‌های خود نرسیده اند؛ و بعد از سال‌ها تلاش به این باور رسیده‌اند که یا شانس ندارند و یا بخت با آن‌ها یار نیست و یا طلسم و جادو شده‌اند یا باید پول و پارتی داشته باشند و یا خدا نمی‌خواهد که آن ها به آرزوهای خود برسند. من اینجا هستم که بگویم تمام این باورها اشتباه هست. اگر من توانستم پس همه شما هم خواهید رسید و فرقی نمی‌کند که در کجای این کره خاکی زندگی می‌کنید و یا چه خانواده و یا چه مذهبی دارید، شما به تمام خواسته‌های خود می‌رسید. باور کنید خداوند بیشتر از شما می‌خواهد تا شما به تمام آرزوهای خود برسید. 

اگر از زندگی فعلی خود ناراضی هستید، فقط باید باور خود و نگرشتان را عوض کنید. این بار به من اجازه دهید تا ذهن شما را با باورهای درست پر کنم. با خواندن این کتاب حس خوبی را تجربه خواهید کرد و متوجه خواهید شد که رسیدن به خواسته ها چقدر آسان و دست یافتنی است. رسیدن به پول و ثروت و خوشبختی به راحتی نفس کشیدن است. اگر آرزویی در دل دارید ایمان داشته باشید که خداوند توان رسیدن به آن را در شما قرار داده است. ایمان داشته باشید به آن می رسید. موفقیت اکتسابی است و شما با مطالعه و تجربه آن را به دست می‌آورید. اگر می‌خواهید موفق شوید هرگز کتاب خواندن را ترک نکنید. مثل غذا باید هر روز از آن استفاده کنید. کتاب غذای روح شماست. شما که فرصت ندارید همه چیز را خودتان تجربه کنید، پس آن را از شرح حال افرادی که موفق شده اند بیاموزید. یکی از رازهای افراد موفق مطالعه کردن است که ایده‌های خوبی به ذهنشان می‌رسد.

هر روز وقت بگذارید و هر روز زندگینامه یکی از این افراد را بخوانید. البته زندگی نامه بعضی از این افراد طولانی است و می توانید در طی چند روز آن ها را مطالعه کنید. کم کم با مطالعه بیوگرافی افراد موفقیت، برای ذهن شما موفق شدن منطقی به نظر می‌رسد و شما متوجه می شوید که فرقی با افراد موفق جهان ندارید. قول می‌دهم که سرعت شما برای رسیدن به آرزوهایتان چند برابر شود. یادتان باشد که افراد زیادی به این راه وارد می شوند ولی عده کمی باقی می‌مانند و ادامه نمی‌دهند. یک نکته طلایی را همین جا به شما بگویم؛ و آن این است: راز در ماندگاری است. یک سال وقت بگذارید و تمام ذهن خود را برای موفقیت تربیت کنید. موفقیت خودش به دنبال شما می‌آید. 

صفحات کتاب :
204
کنگره :
‏‫‬‭BF697/5‭‬
دیویی :
‏‫‬‭158/1
کتابشناسی ملی :
7386629
شابک :
‏‫‭978-622-754000-0‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه قوانین کیهانی