امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب استفاده ی بهینه از زمان

آیا وقت کافی ندارید؟ آیا به شدت تلاش می کنید تا کارهایتان را به موقع انجام دهید؟ آیا احساس می کنید که در طول شبانه روز وقت کافی ندارید؟ اگر زمان کافی در اختیار داشته باشید آیا باز هم کارهایتان نیمه کاره می ماند؟ اگر احساس می کنید وقت کافی برای انجام کارهایتان ندارید، این کتاب کاملاً مناسب شماست.

بدون مشخص کردنِ حیاتی ترین کار، تمام تلاشتان برای انجام کارها بیهوده و بی ثمر خواهد بود و در این راه با شکست مواجه می شوید. فقط کارهایی را انجام دهید که مناسب شماست یعنی کارهایی که فقط شما از عهده شان برمی آیید.

توانایی هایتان را پرورش دهید. روی کارهایی تمرکز کنید که به خوبی از عهده شان برمی آیید. روی کارهایی که در آن ماهر و توانمند هستید، متمرکز شوید. سعی کنید هرگز در دام کارهای کم اهمیت و ناچیز گرفتار نشوید.

تأثیرگذارترین افراد در دنیا کسانی هستند که تکیه گاهشان یک گروه یا تشکیلات تقویتی گسترده است. 

در جستجوی افرادی باشید که استعداد و دیدگاه شان با شما متفاوت باشد، زیرا می توانید برای انجام وظایفی که در آن ها مهارت کافی ندارید از استعداد این افراد کمک بگیرید.

شما زمان کافی برای انجام همه ی کارها را ندارید، اما وقت کافی برای انجام مهم ترین کار خود را دارید! مهم این است که مشخص کنید چه کاری از همه واجب تر است و سپس می توانید برای انجام آن اقدام کنید. همین الان متعهد شوید که تمایل دارید و مصمم هستید کاری را انجام دهید که بیشترین اهمیت را برایتان دارد.




کتاب های مشابه استفاده ی بهینه از زمان