کتاب هرم واژگون صوتی

چطور سازمانتان را واژگون کرده و درآمدهایتان را زیر و رو کنید

امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هرم واژگون

زمانی که به یک سازمان فکر می کنید، معمولاً چه تصویری در ذهنتان شکل می گیرد؟ راه معمول برای رسم سریع یک نمودار سازمانی چیست؟ در نهایت یک هرم رسم خواهید کرد، اینطور نیست؟ در دنیای امروز، چه کاری لازم است انجام شود تا سازمان کارآمد به حساب آید؟ چه کاری باید انجام دهید؟ باید هرم را واژگون کنید.

شما باید دیدی روشن از اهداف سازمانتان در ذهن داشته باشید. تنها چیزی که باید بر آن تمرکز کنید، کاربران نهایی و مشتریان شما هستند. . ما باید مشتریان را ستایش می کردیم زیرا آن ها هستند که سود ما را تضمین می کنند! و پس از تکریم مشتری است که ما به سود می رسیم.

اطلاعات، بزرگترین منبع قدرت است. اگر اطلاعات در اختیار داشته باشید، قدرتمند خواهید بود. از این رو، اگر سازمان را معکوس کنید، اطلاعات باید به سمت پایین حرکت کند؛ به عبارت دیگر به سمت کارمندان و کارگران. 

کارمندان وکارگران هستند که باید اطلاعات را در اختیار داشته باشند. لازم است که اطلاعات تا جایی به سمت پایین هدایت شود که به دست مشتریان نیز برسد. در جریان قراردادنِ مشتریان درباره ی کل فرآیند، ایده ی بی بدیلی است.

سازمان خود را معکوس کنید. مشتریان را در بالا قرار دهید و تمرکز هر چیز در سازمان را به مشتریان معطوف کنید. اطلاعات را با کارمندان در میان بگذارید. به آن ها قدرت بدهید تا به مشتریان رسیدگی کنند. اطلاعات را با مشتریان در میان بگذارید و به آن ها قدرت بدهید تا چیزی را که می خواهند، انتخاب کنند!




کتاب های مشابه هرم واژگون